No niin, sulla on AP sitten asenne kohdillaan! "kiva sieltä läskien alta pönnätä vauvaa ulos"!! Asennevamma isolla A:lla. Ihan ekaksi luulin, että tämä on taas tämän päivän polttavin provo. Mutta ketjua lukiessani huomasin, että ihan yksinkertaisuudessasi olet tämän ketjun aloittanu. Ja kiitos, tämä läski punnersi varsin tehokkaasti vauvan ulos sieltä kaikkien niiden läskien alta.
Jos olet ollut yhtään peruskoulun biologian tunnilla mukana, niin tiedät varsin hyvin että jokaisen ihmisen vartalo on täysin erilainen. Jokaisen aineenvaihdunta on erilainen, hormonitoiminta raskausaikana on erilainen. Ei aina yksin se roskaruuan mässäilly kerrytä sitä painoa.
Itselleni kertyi juurikin nuo "Siis WTF YÄÄÄÄKKK hiton läskimakkara 25 raskauskiloa". Alkuraskaudesta paino laski muutaman kilon tajuttoman raskauspahoinvoinnin seurauksena, se sairaalan suolaliuos, jota pari kertaa litratolkulla minulle tiputettiin ei onneksi tuonut yhtään lisäkiloa. Mutta kun pahimmasta selvisi ja ruoka alkoi taas maistua niin sitä sitten meni. Ja ei kuule silloinkaan pahoinvointiin auttanu syödä mitään v*tun rusinoita tai omenoita, kyllä siinä piti olla jotain suolaista ja nopeasti sokereita nostattavaa ruokaa. Joskus se oli suolakeksit ja joskus mehujäätelö. Ja kyllä, söin kahden edestä. Liikuin normaalisti. Joka päivä muutaman kilometrin lenkki koiran kanssa, töissä sai ihan mielenkiintoisen paljon juosta. SILTI niitä kiloja tuli. Loppuraskaudesta ei paljon pystynyt liikkumaan pahojen lonkkakipujen takia. Ihan perus kotiruualla olin ja paino nousi. Suureksi osaksi painoa nosti ne kuuman kesän helvetinmoiset helteet. Ei tarvinnu tehä muutakuin istua, silti turvotuksia tuli. Loppukesästä kun on niin jännä odottaa vauvaa. Koitappa joskus, saat sinäkin ihmettelyllesi lopun.
Toivon todella paljon, että et ihmettele näitä ihmisten liikalihavuuksia tai raskauden kerryttämiä kiloja ääneen kotona. Jos et itse pysty, niin yritä opettaa edes lapsistasi suvaitsevaisia!