Miten herättää suhteessa uudestaan se tunne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Se tunne, kun on perhosia vatsassa. - Muistatko? Se tunne, kun toinen syö sinua silmillään ja tiedät katseesta, että se on menoa nyt. - Muistatko? Se tunne, kun tunnet toisen kosketuksen, ja se tuntuu niin pirun hyvältä....mutta miten sen saa herätettyä uudestaan suhteessaan?
https://seksoblogi.blogspot.fi

Multa se ei ole yhessäkään suhteessa pidemmälläkään kuollut tuo tunne.
Mä en tiedä miksi ihmiset kyllästyy, koska itse osaan kyllä löytää aina iloa uudestaan kumppanistani. Onkohan nämä vain asennekysymysiä enemmän? Ja sitä mihin ajatuksensa suuntaa?

Lullaan että jokin asia tapahtuu itsestään.. Hyvänolontunnetta saavutellaan jotenkin "se vaan tapahtuu" sitten kun "ei enä tapahdu" niin sitten kyllästytään ja ihmetellään. Ajatustakaan tosissaan asialle ei tuhlata.

Suhteen lullaan olevan joku valmis lahjapaketti ja kun siihen kyllästyy se heitetään pois tai sitä ei enää arvosteta.

Mä en tiedä mitä on meidän suhteessa (tai minussa) tapahtunut. Nyt on hillitön huuma menossa, pikkutuhmia viestejä pitkin päivää, paljon seksiä (mitä nyt "vanhemmiten" mies pystyy, 1-3krt/pvä) ja jatkuvaa hellimistä. Ikää meillä 40+ ja suhdetta takana 17v. Tän kun sais pysymään, täytyy nyt ainakin nauttia kun olotila jatkuu. Ja kyllä, löytyy alle kouluikäisiä lapsia talosta, täytyy käyttää mielikuvitusta :)

Yhteistyössä