Naiseutueni torjutuksi tulemisen tunne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainenomansalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainenomansalainen

Vieras
En koskaan näe hänen katsovan minua eevan puvussani. En odota läähätystä, vaan luonnollista kohtaamista. Katsoo ja koskee kasvojani ja rintojani, ne ilmeisesti ovat hänestä kauniit. Toistuvasti tulee tämä tunne tietyissä tilanteissa ja hänen tavastaan olla kohtaamatta minua katseellaan kokonaisena, katsomatta minua kokonaisena. Olen nähnyt, miten jopa kääntää katseensa pois vartalostani makuukammaritilanteessa, luulee etten huomaa, sitä on ollut vaikea uskoa todeksi. Normaali aikuinen nainen olen, pyöreä mutta ok. Kuitenkin hän julkisilla paikoilla nälkäisenä aina pongaa tietynlaisen varren omaavia naisia ja tykkää ilmeisesti katsoa naiseutta. Ei kuitenkaan minussa. Tulee valtava syyllisyys, kun otan asian esille, koska hän kieltää kaiken ja väittää että syyttelen häntä perättömistä. haluan aina uskoa puhetta ja aloitan puhtaalta pöydältä kunnes taas tulee eteen tilanne, jossa periaatteessa ei ole mitään epäselvää. Kokemus ja tunteeni kumpuavat selvästi siitä, miten hän on kanssani tilanteessa ja siitä miten hän suhtautuu minuun. Tuntuisi hyvältä voida laittaa tämä omien tulkintojeni piikkiin, mutta kokemus tilanteessa on hyvin aito ja sitä on vaikea sivuuttaa. (Kuka meistä ei esimerkiksi huomaisi, jos toisen olisi vaikea katsoa meitä silmiin.) Ujoudesta ei ole kysymys tässä tapauksessa. Oma ajatukseni on, että se johtuu kypsymättömyydestä. Että hänellä olisi korvien välissä ideaaöi kuva siitä, minkälainen naisen vartalo on kaunis ja kiihottava (nuorehko ja aina hyvin hoikka). Aikuisen kypsän naisen vartalon sensuaalisuus ja eroottisuus eivät hänessä avaudu. Silloin se on vaikeata itsellenikin, koska en koe että toinen kokee minua eroottisena, jos hän ei edes halua katsoa naiseuttani.

Eikö hän katsele teitä silloinkaan, kun vaatteet ovat päällä?

On olemassa tilanteita, kun vaatteet ovat päällä, niin nainen on eroottisesti kiihottava ja haluttava katsella.
Johtuu ilmeisesti ajatuksista joita tulee mieleen, kun kauniin naisen näkee.
Ja kun saman henkilön näkee alastomana, niin tilanne latistuu hiukan.
Eikä se johdu siitä, että naisessa olisi mitään vikaa.
Vaan käsittääkseni siitä, kun mies näkee kaiken ja ei ole enää sitä toivetta uuden näkemisestä, kun kaikki jo näkyy.