Miten hemmottelisin vaimoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hemmo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hemmo"

Vieras
En nyt oikeen tiedä mistä kysyisin, mutta ehkä täältä löytyis vastauksia..

Vaimolla on ollut aika rankka viikko, on painanut ylitöitä ja tässä on ollut muuttoa ja muuta härdelliä kans alla. Oli tarkoitus lähteä viikonlopuks mökille, mutta eihän siitäkään mitään tullut kun vaimo hälytettiin sunnuntaiksi töihin.

Tarkoitus olis nyt siis vähän hemmotella tuota ja järjestää jotenkin vaimolle kiva ja rentouttava ilta, joten kertokaas vaimoni lajitovereina ja ehkä vähän paremmin asioista tietävinä että minkälaisesta ylläristä tykkäisitte itse?

Ajattelin, että vois nyt ainakin jotain syötävää tai jälkkäriä tehdä, ja vaikka antaa kokovartalohieronnan. Onko ihan järjellisiä ideoita? Turhan harvoin tulee tällaista loppujen lopuksi tehtyä, toivoisin että nyt saisin aikaiseks jotain mistä vaimo todella tykkäis..

Kuulostaa hienolta! Ihan perusruoka varmaankin kelpaa, ei tarvitse olla mitään kallista. Yleensä naiset arvostavat myös kasviksia ja tuoresalaattia. Hieronta on hyvä idea, siinä annat omaa aikaasi ja hellyyttäsi =)

Ihan perusruokakin varmasti kelpais kyllä vaimolle, kun vaimo itse toimii pääkokkina meidän taloudessa, mutta tekis mieli ns. tehdä kunnolla kun nyt kerran teen. Eli jotain erityisen hyvää, esim. leivonnaista tai jotain pientä makeeta tai suolaista. Pää vaan lyö ihan tyhjää näiden ruokajuttujen kanssa. Oliskohan jollain jotain ehdotuksia?

Elokuvaa tullaan varmaan katsomaan, mutta ihan kotosalla olis tarkoitus rentoutua tällä kertaa. :)

Tee vaimolles Nutella kakku :) Ei vie hirveesti aikaa eikä vaadi erityisiä leivontakykyjä

http://www.kidspot.com.au/best-recipes/Cakes-and-Baking+20/2-ingredient-Nutella-cake-recipe+4692.htm

Annat vaimon nukkua puoli tuntia pidempään kuin tavallisesti. Sitten vahdit lapsia sen aikaa kun vaimo käy pikaisesti suihkussa. Siinä se.

Onks tää nyt sitä arjen romantiikkaa..? :D

No juu. Tarkoitus siis on laittaa jotain vähän erityisempää normaalin illanvieton sijaan, lapsia meillä ei ole ja kylpyyn ajattelin vaimon viedä kunhan töistä kotiutuu.

Hmmm. Lapseton ilta ja töistä kotiutuminen. No omalla kohdalla ilahduttais: Salaatti ja kala/kana/ naudan sisäfile. Viini. Putsattu keittiö! Lupa siirtyä pöydästä suoraan tv:n ääreen. Lisään viiniä ja sitten muutama hyvä juustopala. Ei leffaa, koska siinä alkaa väsyttää ja pilkkimään. Jotain kevyttä hömppää ja sitten se kylpyvesi valumaan. Siellä kropan "läpikäyntiä". Sitten pyyntö makkarin puolelle...Juu. Tää tehois. Nii ja jossain vaih, voisit kysyy, että mitä hän haluu tehä seuraavana vapaapaivänä? Eikä saa näyttää naamaa, jos ehdottaa vaikka Ikeaa. ;)

Mintun idea oli ihana! Etenkin juusto ja viinit houkuttaa, aah... Itelle tulee mieleen vielä tällaset pikkujutut, joista tykkäisin:

- Siisti vähän asuntoa. Mun mies ainakaan ei saa tätä millään kalloon, mut siistiin kotiin on ihana tulla. Sotkuseen kämppään kotiutuminen on tosi ikävää, mun on tosi vaikea rentoutua niin, että on esim. likaisia astioita, vaatteita tms. ympäriinsä.
- Jos mahdollista, huomioi valaistus. Kuulostaa tyhmältä eikä tää mitenkään pakollista nyt ikinä oo, mut esim. kynttilät ja muutenkin vähän himmeempi valaistus auttaa ainakin mua löytämään rentoutuneen fiiliksen. Lisäks hämärämmässä kämpässä mahdolliset pikkusotkut ei näytä niin pahalta, ja mä ainakin arvostan aina, kun joku on vaivautunu räpeltämään tuikkujen tms kanssa :D

Itse tiedät parhaiten, mistä vaimosi tykkää. Me emme hänen mieltymyksiään tiedä.

Minä en pitäisi viinistä tai juustosta. Sen sijaan haluaisin tulla siivottuun kotiin ja lapset toimitettu sukulaisille yökylään. Mies kehottaisi menemään huilimaan hetkeksi ja voisin rauhassa katsella tv:tä, surffailla netissä tai ottaa nokoset, jos väsyttää. Sillä välin mies olisi tehnyt minulle kermaperunoita ja pihviä bearnaise-kastikkeella ja salaattia. Kyytipoikana maitoa.

Elokuviin tai minnekään muuallekaan en jaksaisi lähteä, mutta kylpy olisi ihana, jos vain olisi kylpyamme. Sinne menisin oikein mielelläni jonkun hyvän naistenlehden kanssa rentoutumaan. Kylvyn puutteessa saunominenkin käy hyvin. Pari siideriä voisin ottaa ja jäätelöä saunan jälkeen. Sen jälkeen pitkä hieronta mieheltä ja siinä vaiheessa varmasti seksikin maistuisi.

Yhteistyössä