A
"apua"
Vieras
Ollaan siis 2kk ikäisen vauvan kanssa oltu jo yli kuukausi asunnottomia, kaupungilta sanovat, että suuriosa hakijoista ei saa ikinä sieltä asuntoa. Nuorisosäätiöltä todettiin, että puolenvuoden-vuoden jonot ja paljon perheellisiä hakijoita. Yksityiseltä ei käytännössä mahdollista saada kun jokaista asuntoa kohden on kymmeniä hakijoita, ja itsellä ei ole ammattia ja nyt äitiyslomalla eli tulot olemattomat. Vuokran pystyisin kyllä maksamaan, mutta en yli 800e.. Eli vvo:n ja sadon asunnot yleensä liian kalliita, sieltäkin olen hakenut ja soitellut, mutta en ole saanut.
Mä alan olla jo syvästi epätoivoinen ja uupunut tähän jatkuvaan reissussa oloon vauvan kanssa.
Onko kenelläkään kokemusta mitä tässä tilanteessa kannattaa tehdä? Ja jotain ihme vinkkejä miten saisi yksityiseltä.....
Mä alan olla jo syvästi epätoivoinen ja uupunut tähän jatkuvaan reissussa oloon vauvan kanssa.
Onko kenelläkään kokemusta mitä tässä tilanteessa kannattaa tehdä? Ja jotain ihme vinkkejä miten saisi yksityiseltä.....