Miten helppoa/vaikeaa on pitää otsis "paikallaan"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Siis jos leikkuuttaa suoran otsiksen, ja aiemmin ollut sivujakaus tms. niin miten helposti se otsis pysyy sit siinä, pitääkö joka päivä laittaa vai miten?

Tässä mietin uusia hiuksia, sivujakaus/-otsis ollut ja nyt ihan ylikasvanutkin enkä oikeen osaa sitä laittaa mitenkään..yleensä nostan sen päätä myöten, pinneillä tai pannalla. Alkaa jo kyllästyttää tää..muutenkin tekis mieli jotain uutta päähän, toisaalta kasvattaa, toisaalta leikkauttaa..vaikeeta : /

mun tarvii suoristusraudalla ja föönillä laittaa aina se ojennukseen, koska mulla on pyörre tossa edessä niin ei kauheen kiva oo, kun heittää keskeltä otsista sen sivuille :D

ei toimi mulla. mut sä varmaan tiedät miten omat hiuksesi käyttäytyy :)

mun tarvii suoristusraudalla ja föönillä laittaa aina se ojennukseen, koska mulla on pyörre tossa edessä niin ei kauheen kiva oo, kun heittää keskeltä otsista sen sivuille :D

ei toimi mulla. mut sä varmaan tiedät miten omat hiuksesi käyttäytyy :)

Tätä miekin pelkään. Hirmu pitkään on ollu jo sivulla tuo niin en muista ees miten meni sitä ennen :) Joskus pentuna miulla oli otsis..
Mut oisko se kauhean paha, jos sen laittaiskin vaan siihen sivuun takas, jos ei pysy edessä suorana?Riippuu kai pituudesta.

Jos hiukset ovat vähänkin luonnonkiharat, niin otsiksen kanssa voi tulla vaikeuksia. Minulla oli otsis joskus vuosia sitten, mutta kasvatin sen pois, koska se ei pysynyt kuosissa ilman tököttejä, ja minä en tököttejä halua käyttää.

Kampaaja osannee kyllä sanoa ainakin pyörteistä ja hiuslaadusta, mikäli on aitoa ammattitaitoa.

[QUOTE="Vieras";23600264]Jos hiukset ovat vähänkin luonnonkiharat, niin otsiksen kanssa voi tulla vaikeuksia. Minulla oli otsis joskus vuosia sitten, mutta kasvatin sen pois, koska se ei pysynyt kuosissa ilman tököttejä, ja minä en tököttejä halua käyttää.

Kampaaja osannee kyllä sanoa ainakin pyörteistä ja hiuslaadusta, mikäli on aitoa ammattitaitoa.[/QUOTE]

Joo, luonnonkiharuutta/-taipuisuutta löytyy..voi kökkö, taitaa olla huono idea sit kun en oikeen jaksa/osaa hiuksia laitella muutenkaan, harjaan vaan ja joskus laitan pannan/ponnarin tms. Juhlaan sit vähän paremmin.

Mulla on kovin taipuisat hiukset ja otsista ei ollut yli 15 vuoteen ollut... Mutta hyvin se istahti tuohon otsalle kun leikkasin! Ja tosiaan taipuisuus auttoi senkin, että ei vain "makaa" päätä myöden vaan pesun jälkeen ihan kivasti on kun kampaa puolikuivana eteen.

Ajattelin ensin napsaista itse, ja sitten käydä kerrostamassa parturissa jos on ihan huono. Mutta siitä tulikin kerrasta hyvä! Kun ei ole mitään kerrostuksia, se tosiaan jaksaa pysyä omalla painollaan paikallaan.

Vaikka pelkäsin että rasvoittuu nopeasti (otsan vuoksi) niin ei ole sitäkään ongelmaa ollut. Viime vuoden loppukesästä sen tosin vasta leikkasin, että ei koko heinäkuun helteitä tullut sen kanssa koettua.

Olen ostanut kunnon kampaamosakset joilla sen tasoitan aina muutaman viikon välein.

Kannustan kokeilemaan! Kyllähän se siitä taas kasvaa jos on tarvis ja pinnit sulla on valmiiksi jo ;)

[QUOTE="vieras";23600392]

Kannustan kokeilemaan! Kyllähän se siitä taas kasvaa jos on tarvis ja pinnit sulla on valmiiksi jo ;)[/QUOTE]

Hiuksissa on se hyvä puoli, että ne kasvaa takasin :D On tullut aiemmin huomattua, että onneksi on näin.
No, nyt on jonkinmoinen otsis. Kattoo miten tää käyttäytyy kun illalla käyn suihkussa :)
Hitsi kun ei tiiä miten "kaukaa" ne hiukset pitää ottaa leikattavaks, melko ohut tuli.

leikkasin juuri itse otsiksen sivujakausesta :) ja tykkään niin paljon! ei tullut mitään pyörteitä, ja viimeksi tällaiset oli lapsena. Ehdottomasti kokeilemaan, hiukset kasvaa tosiaa aina.. ja vaihtelu virkistää :--)

niin se vielä, että määkin olen vaa aina kammannut hiuksia ja suihkauttanu vähä hiuskiinnettä ettei ne ulkona nii helposti lennä tuulen mukaan.. ja suihkun jälkee kuivaan ja kampaan.. :) ei oo tuottanu sen kummemmin ressiä. ü

Yhteistyössä