V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:melkein 10kkAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikäinen vauva on kyseessä?
No kyllä mä sinuna jo veisin lääkäriin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:melkein 10kkAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikäinen vauva on kyseessä?
sitä on vaikka missä. Googleta ja hämmästy...Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:formaldehydeille,en mä ole kun en käyttä siitä joka päivä ja kun värjätän hiuksia ei tuu yhtään mitään,mutta missä se formaldehydi vielä on?Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:Kannataako tarkistaa ootko sinä ja vauva allergisia formaldehydeille. :attn:
mielummin olen lukematta :| mun pää ei semmosta kestää,tiedän vaan että se on vaarallinen aine,mutta en enempää netissä halua lukeaAlkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:sitä on vaikka missä. Googleta ja hämmästy...Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:formaldehydeille,en mä ole kun en käyttä siitä joka päivä ja kun värjätän hiuksia ei tuu yhtään mitään,mutta missä se formaldehydi vielä on?Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:Kannataako tarkistaa ootko sinä ja vauva allergisia formaldehydeille. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mielummin olen lukematta :| mun pää ei semmosta kestää,tiedän vaan että se on vaarallinen aine,mutta en enempää netissä halua lukeaAlkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:sitä on vaikka missä. Googleta ja hämmästy...Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:formaldehydeille,en mä ole kun en käyttä siitä joka päivä ja kun värjätän hiuksia ei tuu yhtään mitään,mutta missä se formaldehydi vielä on?Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:Kannataako tarkistaa ootko sinä ja vauva allergisia formaldehydeille. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mielummin olen lukematta :| mun pää ei semmosta kestää,tiedän vaan että se on vaarallinen aine,mutta en enempää netissä halua lukeaAlkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:sitä on vaikka missä. Googleta ja hämmästy...Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:formaldehydeille,en mä ole kun en käyttä siitä joka päivä ja kun värjätän hiuksia ei tuu yhtään mitään,mutta missä se formaldehydi vielä on?Alkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:Kannataako tarkistaa ootko sinä ja vauva allergisia formaldehydeille. :attn:
Se ei sinänsä ole vaarallinen nykyään. Mutta sitä on pieninä pitoisuuksina kaikkialla. Joten sun kannattaa pestä kaikki irtotekstiilit ja välttää lastulevyhuonekaluja.