Miten helkkarissa saan painon pudotettua...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en käsitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en käsitä

Vieras
6 viikkoa aikaa ja painoa pitäis saada pois vähintään 3kg mieluiten 4.

Olen ennenkin yrittänyt ilman tuloksia. En vain käsitä miksei mun keho suostu luopumaan noista muutamasta ylimääräisestä kilosta. Vai pilasinko mä jotenkin mun kehon kun nuorempana jätin paljon aterioita väliin??

Päivän kalorit jää reippaasti alle 1500kcal. Useimmiten syön sen 1200kcal.

En mä tajua ehkä mulla on joku vika/sairaus jossakin. Kun ei paino laske vaikka herkut kokonaan poistettu, ateria koot piennetty reippaasti.

Ennen söin tuplasti enenmmän ja silti olin hoikassa kunnossa.

Fakta nyt vaan on, että paino putoaa, kun kuluttaa enemmän mitä syö. Siitä on turha inttää vastaan. Voithan sä ottaa nesteenpoistokuurin ja kokeilla liekö sulla elimistö kerryttäs nesteitä.

No eikö se oo ihan hullua syödä alle 1000kcal ja aika epäterveellistä sekin?? Siinä kyllä lähtee lihaksetkin. Lopputulos laihaläski... Muistan joskus teininä kun tuli syötyä max 800kcal päivässä oli aika ankeaa ja ei se paino mihinkään tippunut tosin olin sillon normipainoinen. ja sellaista kitumista jaksoi max 2 viikkoa.

[QUOTE="lolo";30833548]Oletko kokeillu karppausta? Ja lisää liikuntaa 30 min kunnon kävely per päivä.[/QUOTE]

nyt on vhh ruokavalio käytös, täys karppia en oo kokeillu.
Joka arkipäivä käyn reippaalla 5km kävelylenkillä, välillä hölkkään. Tavoite olis että jossain vaiheessa alkaisin juoksemaan.

No eikö se oo ihan hullua syödä alle 1000kcal ja aika epäterveellistä sekin?? Siinä kyllä lähtee lihaksetkin. Lopputulos laihaläski... Muistan joskus teininä kun tuli syötyä max 800kcal päivässä oli aika ankeaa ja ei se paino mihinkään tippunut tosin olin sillon normipainoinen. ja sellaista kitumista jaksoi max 2 viikkoa.

Kyllä. Siksi syökin vaikka 1200-1500kcal ja liiku vaikka 500kcal eestä päivässä niin sun ei tarvii mennä alle 1000kcal syömisissä ja ''meet silti alle 1000kcal liikunnan takia''. Get it?

[QUOTE="hmm";30833572]Kyllä. Siksi syökin vaikka 1200-1500kcal ja liiku vaikka 500kcal eestä päivässä niin sun ei tarvii mennä alle 1000kcal syömisissä ja ''meet silti alle 1000kcal liikunnan takia''. Get it?[/QUOTE]

En kyllä käsitä mistä aikaa riittäis joka päivä liikkua 500kcal edestä. Kun aika riittää vaan tuohon joka päiväiseen lenkkiin. ehkä muutaman kerran viikossa vois jotain lisääkin saada liikuttua.

Sun ainoa ongelma taitaa olla asenne. Jos sinulla on aikaa kävellä 5 km joka päivä, niin onhan sulla aikaa. Lenkki kestää varmaan kävellen n. 40 minuuttia. Vedä joka päivä lenkin tilalle 40 min täystehonen HIIT-harjoitus, niin poltat varmasti tuon 500 kcal...

Kun syövähemmän mitä kuluttaa ni pitäs painon kaiken järjen mukaan pudota!
Minkä ikäinen olet? Nuorempana aineenvaihdunta on vilkkaampaa ku vanhempana.
Mutta pätee se sama ekana mainitsemani sääntö siltikin ;)
Liiku, liiku ja liiku...arkiliikuntaa lisää kehiin ja juo paljon vettä!

Yhteistyössä