miten harrastaa seksiä vaikka lapset ovat kotona?

  • Viestiketjun aloittaja jenna
  • Ensimmäinen viesti
jenna
miten voisin harrastaa seksiä, vaikka lapset ovat kotona :/ lapset ovat 13v ja 8v. tekee molempien mieli kamalasti, yritimme jo viime yöllä, mutta lapsi 13v(tyttö) heräsi huokailuuni. hävetti, mutta ei aavistanut mitään kun sanoin että jalka kipeä kun liikutan.. vinkkiä?
 
entäs sitten
Sitäpaitti 13 w on jo sen verran iso nassikka että so jos tietää että isä ja äiti tekee SITÄ, kun noi asiat alkaa sitäki kiinnostaan niin ei sitä voi peitellä..
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja jenna:
ei 13v nuku samassa huoneessa, vaan eri. seinän (ohutta paperiseinää -.-) takana on minun ja mieheni huone. kuuluu äänet varsin hyvin ;/
Vaihtakaa 8 ja 13 huoneita päikseen, 8 w helpompi selittää asiat toisin.
 
Hävetkää ämmät
Minua ainakin nolotti ihan helkkaristi, kun äitini voihki kun isä sitä jyysti.
Oli se aika traumaattistakin, koen, että oma seksuaalisuuteni vahingoittui siinä samalla. :(

Nussikaa äänettömästi, jos panettaa! Vitutti myös teininä yövieraitten aikaan kuunnella sitä läähkettä makkarista. :(
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja jenna:
ei 13v nuku samassa huoneessa, vaan eri. seinän (ohutta paperiseinää -.-) takana on minun ja mieheni huone. kuuluu äänet varsin hyvin ;/
Eli ongelma ei olekaan seksin harrastaminen vaan ne äänet...

Ei muuta kun sukka suuhun.
 
nelli
Alkuperäinen kirjoittaja jenna:
ei 13v nuku samassa huoneessa, vaan eri. seinän (ohutta paperiseinää -.-) takana on minun ja mieheni huone. kuuluu äänet varsin hyvin ;/
Ok, hmmm.. no mites jos lähdette miehen kanssa iltakävelylle ja jossain metsäpolun varrella hoitelette luonnossa :)

 
peppi
Alkuperäinen kirjoittaja Hävetkää ämmät:
Minua ainakin nolotti ihan helkkaristi, kun äitini voihki kun isä sitä jyysti.
Oli se aika traumaattistakin, koen, että oma seksuaalisuuteni vahingoittui siinä samalla. :(

Nussikaa äänettömästi, jos panettaa! Vitutti myös teininä yövieraitten aikaan kuunnella sitä läähkettä makkarista. :(
No aloittajalla ei olekkaan (?) yövieraita, ja tuskimpa kukaan nussii kun on kylässä vieraita. Jotkut lisäksi ei vaan voi olla AIVAN ÄÄNETTÖMÄSTI. sänkyhän (?) saattaa ritistä ja litinääkin kuulua?
 
blääh
Hiljainen seksi on tylsää! Ainakin minusta..

Entä jos käytte saunassa yhdessä, suihku valumaan siksi aikaa niin peittää hyvin ääniä? Oikein muuta en keksi mikä peittäisi äänet.

Teillä ei taida olla yhteisistä lapsista kyse? Tuli vain sellainen ajatus mieleen =) Meillä miehen lapsi viihtyi hyvin tietokoneella ja saattoi olla kuulokkeet korvilla niin hyvin päästiin kylppäriin keskenämme. Ei ikinä tullut oven taakse kyselemään että mitä teemme :D Tosin vain yksi lapsi joten oli helpompaa..
 

Yhteistyössä