Miten hankkiudun eroon S-pankin verkkopankista? Niin että jäis vaan bonuskortti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28278224]En ole koskaan tehnyt mitään noilla pankkitunnuksilla ja eikö siitä kuitenkin mene jonkunlainen tilinhoitomaksu?[/QUOTE]

s-pankin verkkopankki ja tunnukset on ilmaisia jos oot asiakasomistaja mitä luulis sun olevan jos kerta s-kortti löytyy.

En mä ole ainakaan huomannut, että olis mitään tilinhoitomaksua mennyt. Mäkään en käytä sitä tiliä sen kummemmin, mutta mä olen pitänyt sitä sellaisena vararahastona. Että sitten kun tili alkaa näyttää taas pakkasta, niin sillä kortilla voi maksella missä kaupassa vaan.

[QUOTE="vieras";28278224]En ole koskaan tehnyt mitään noilla pankkitunnuksilla ja eikö siitä kuitenkin mene jonkunlainen tilinhoitomaksu?[/QUOTE]

Sinne tilille kertyy kaikki bonukset. Jos et halua tiliä, niin miksi käytät korttia? ;)

Ei sitä kai nykyään voi lopettaa. Jos sulla on s-kortti niin silloin avataan myös tili, jolle bonukset maksetaan. Näin kaikilla uusilla asiakkailla, vanhat paperi bonussetelit jäävät pois ajan kanssa. Vaikka sinulla ei olisikaan pankkitunnuksia niin tili on silti aina, jos omistat s-kortin.

• Tykkää
Reactions: Veera79
Verkkotunnuksista tai tilistä ei menee mitään maksuja. Miksi haluat niistä eroon? Pankin verkkotunnukset on hyvä olla olemassa, jotta voi tunnistautua eri palveluissa kuten Kela ja vakuutusyhtiöt.

Verkkopankin tunnukset voi lopettaa mutta ei tiliä jolle bonukset maksetaan. Tunnuksista ei mene mitään maksua joten kyllä ne kannattaisi pitää. Paperiset bonussetelit on hokin vanhoilla jäsenillä vielä käytössä, uusille tulee automaattisesti bonukset tilille kuten kaikissa muissakin alueosuuskaupoissa.

Yhteistyössä