Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30759093:4.4.2015 ja joku uskoo vielä kummituksiin. :headwall:
saat tonnin kun näytät mulle kummituksen, tai kuka vaan. julkisuudessa on luvattu isompiakin summia.Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä;30759870:Mites sitten suu pannaan kun omalle kohdalle napsahtaa?
Ai että joku tulee polttamaan suitsukkeita, mumisemaan mantraa ja kirjoittamaan lihavan laskun.Teidän täytyy tehdä energiapuhdistus talossanne.
tänne voi lähettää kanssa pari. laitan ne siivoushommiin niin ei ite tarvii vaivautua.Ai että joku tulee polttamaan suitsukkeita, mumisemaan mantraa ja kirjoittamaan lihavan laskun.
Just.
Olikohan viime viikolla kun kattelin töllöttimestä pelko- ohjelmaa. Koehenkilöiltä peitettiin aistit ja heitä "peloteltiin" tyyliin nämä ovat torakoita ja tämä köydenpätkä on käärme jne... mut pelkokerroin alkoi nousta eksponentiaalisesti siinä vaiheessa kun "pelottelijat" poistuivat huoneesta ja jättivät koehenkilön yksin, vailla tietoa mitä seuraavaksi tapahtuu. Huoneessa ei ollut mitään mitä pelätä, mutta pää kehittää omat pelkonsa.
Sano niille kummituksillesi, että tulevat tänne. Mä olen kaveria vailla joten muutama kotikummitus tänne sopisi hyvinkin. Jos eivät kuorsaa.
Parempi polttaa koko talo, näin ne leffoissa loppujen lopuksi tekee.Imuiroi hyvin, pahat henget päätyy pölypussiin. Sen jälkeen poltat pölypussin.
Hollywoodissa mitään pahaa ei koskaan tapahdu, ennen kuin nuoret päätyvät seksiin. Vasta sitten buugimän iskee.Parempi polttaa koko talo, näin ne leffoissa loppujen lopuksi tekee.
höpöhöpö, onhan niitä missä on ihan perheitäkin eikä vaan teinileffoja.Hollywoodissa mitään pahaa ei koskaan tapahdu, ennen kuin nuoret päätyvät seksiin. Vasta sitten buugimän iskee.