Osanottoni tilanteeseenne, tiedän miltä tuntuu kun henkimaailmasta heilahtaa jotain negatiivisempaa väkeä nurkkiin pyörimään :-/ .
Itseäni on aina suuresti turhauttanut näistä "kummitusjutuista" puhuttaessa ne ihmiset, jotka joko eivät ole kyseisiä ilmiöitä koskaan todistaneet tai eivät uskalla edes itselleen myöntää todistaneensa. "Ota lääkkees, heh heh!" "Kuka terve oikeesti uskoo kummituksiin nykypäivänä, eh-he-he-heeh?" Noh. Minä uskon, eikä se ole aina mitenkään mieltä ylentävää ollut :-/. Työskentelen mielenterveysalalla ( voi kyllä, hoitajan ominaisuudessa ihan pyörin vaikka nurkissa käyvät henget hengaamassa ja lääkkeetkin on ottamati :-D ) ja välillä saa tosissaan purra kieltään, ettei tule purskauttaneeksi ulos suustaan mitään "asiatonta" . Minulle kummitukset tai oikeastaan henkimaailma on aina ollut arkipäivää.
Itse koitan ajoittain häätää räyhänhenkiä ja muita "pahiksia" rukoilemalla. Tai sitten vaan käsken tyyppejä häipymään, mikä harvemmin tehoaa,,,,Yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta. Kerran kun odotin kuopustani, oli joku ilkiö käynyt kääntämässä yöllä keittiön radion täysille. Havahduin aamuyöstä siihen, kun radio humisi ja kohisi keittiössä, asema ei ollut kohdillaan ja volyyminappula oli käännetty kaakkoon. Kyllä se hieman kylmäsi :-O !! Toisinaan räpsyvät valot, aukeilevat ovet, pysähtelevät kellot. Verhot heiluvat ja joku kuiskailee huoneissa. Ajoittain tulee vain määrittelemätön, painostava, omituinen TUNNE. Huoneissa saattaa olla oudon kylmä, vaikka ulkona on helle. Myös mieheni ja molemmat lapseni ovat aistineet näitä asioita kotonamme. Nuorempi poikani sanoi usein pienempänä, että parvisängystä jossa minä ja isänsä nukutaan, kuuluu ilkeää naurua. Välillä saatan nähdä hirveitä painajaisia, ja niinä öinä myös kuopus nukkuu hyvin levottomasti ja itkee unissaan. Kun muutimme tuohon asuntoon neljä vuotta sitten, kävi joku koskettamassa minua olkapäälle ja hiuksiin kun tiskasin. Aistin läsnäolon ja ohi kulkemisesta tulleen ilmavirran aivan selvästi. Joskus käy hyviäkin tyyppejä, henkiä, kylässä. Heidän läsnäolonsa aistii sellaisena pohjattomana helpotuksen tai lohdullisuuden tunteena, huoneissa on helppo hengittää. Kaikenmoista joo....

.
Tsemppiä aavejahtiin, ja toivotaan että jättävät teidät rauhaan! Usein näillä hengillä on jotain asiaa, sidoksia joko teihin tai taloon jossa asutte. Ehkä he kaipaavat apua? Mene ja tiedä, toivotaan että tilanne rauhoittuu kuitenkin

!!