Missä ne vanhemmat on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Kun lapset saa tehdä ihan mitä huvittaa, täällä 3-7v. lapset juoksee ihan vapaasti ja tekee ihan mitä lystää. Kukaan ei tunnu olevan kiinnostunu mitä ne omat lapset puuhaa, en ainakaan koskaan ole nähny et joku niitä komentais.
Juostaan toisten pihoissa, viedään leluja mennessä ja kaikkee päätöntä.

Poika tossa äsken lähti pihalle ja minä käyn vähän väliä kattomassa mitä puuhaa, no siellä heittelivät kämmenen kokosia kiviä toistensa päälle. Tuli kiire paikalle ja poika lähti kyllä sisälle.
En uskalla päästää hetkekskään silmistä kun ei tiedä mitä keksivät
:/
No ei aikaakaan kun samat lapset tuli tohon meidän takapihalle ja ottivat vaan leluja matkaan ja lähtivät, no minä menen perässä että eiköhän pitäis lupa kysyä kun vie toisten tavaroita, juoksevat vaan karkuun lelujen kanssa :o
Muutenkin tuntuvat yömyöhään tuolla painelevan pitkin pihoja!

Yhen pojan yks päivä komensin alas kun istu tommosen pihalampun päällä, oli kiivenny sinne ja ei mitään hyvää jälkee tulis jos ois tippunu.

Mulle ei tulis mieleenkään laskee tota meidän pian 3v. tonne ihan yksin, ja 6v. poikaa seuraan kyllä vähän väliä.

meilläkin tuossa pihamaalla on tyttö 5vee ja poika( kylläkin jo kouluikäinen) mutta ihmetyttää ettei niitä kukaan valvo ja ne saa tehdä pihalla ihan mitä haluavat

meillä on poika 5vee ja valvotusti on vielä pihamaalla..en tiedä onko se nyt jotain ylivarjelua mutta en nyt vielä poikaani luota niin paljon ett pääsis valvomatta pihamaalle..

Alkuperäinen kirjoittaja iitukka08:
meilläkin tuossa pihamaalla on tyttö 5vee ja poika( kylläkin jo kouluikäinen) mutta ihmetyttää ettei niitä kukaan valvo ja ne saa tehdä pihalla ihan mitä haluavat

meillä on poika 5vee ja valvotusti on vielä pihamaalla..en tiedä onko se nyt jotain ylivarjelua mutta en nyt vielä poikaani luota niin paljon ett pääsis valvomatta pihamaalle..

Tohon pihalle ei edes voi päästää ettei nää mitä tekee, tuntuu olevan semmosta meininkiä et mitä vaan voi odottaa.

Yhteistyössä