Hyvät vanhemmat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sini

Vieras
Voisitteko ystävällisesti sanoa lapsillenne, että pulkkamäessä on varottava toisia laskijoita ja mäen päälle kuljetaan reunaa tms pitkin EIKÄ KESKELTÄ MÄKEÄ!

Kyllä pisti niin raivostuttamaan tänään mäessä ollessa, kun muksut kävelevät keskellä mäkeä ylös ja sitten ylhäältä tulijat saavat epätoivotesti väistellä! samoin mennään äkkiä pulkan kanssa toisten eteen, että toinen ei pääsekään laskemaan... sekä törmäillään tahalleen laskiessa. Tämä voi olla ihan hauskaa puuhaa, mutta ei jos isommat lapset jyrää pienimmät alle!

Sain tänää äideiltä hieman murhaavia katseita, kun yritin käskyttää lapsia pois muiden laskijoiden alta reunempaan mäkeä nousemaan jne...

Sama raivostuttaa muakin. Ei uskalla mennä laskemaan tonne isompaan mäkeen, kun sielä tallustellaan missä sattuu. Viime talvena silä katkei yksi jalka, kun tollo jäi pulkan alle. Omille opetan, että reunasta ylös, keskeltä alas. Aikuisetkaan ei osaa tätä systeemiä.

mä taas olen saanut käskyttämisestä ihailevia katseita! säälin äitejä, jotka on niin herkkähipiäisiä, etteivät voi komentaa lapsia, jos ne loukkaantuu. Pakkohan lapsia on opettaa!!

joo, mä oon kans huomannut tämän saman... ja sit toiseks, me aikuiset EI näköjään saataisi laskea mäkeä laisinkaan. Tämän sain kokea ite nahoissani tänään kun muutaman kerran vedin pulkalla alas rinnettä. Hauskaahan se on aikuisillekin ees kerran vuodessa päästä pulkalla laskee, prkl.

Yhteistyössä