S
sitteri
Vieras
hei
Meillä 4 kk vauva joka on tähän mennessä nukutettu sitteriin yöunille(joskus nukkuu koko yön sitterissä, joskus otan viereen johon puoliunisena rauhoittuu loppuyöksi). Huomattiin kun oli pienempi että tuo sitterissä heijailu helpotti vatsavaivoja mutta siitä jäikin tapa joka nyt sitten kostautuu. Vauva vaatii tosi kovaa heijausta eli sitteri otettava syliin ja pompotettava jalkojen päällä ennenkuin uni edes yrittää tulla. Ei muuten tietty mitään vikaa mutta neiti kun alkaa jo painamaan ja nyt yöheräilyiden lisäännyttyä meitsi "pompottaa" neitiä pitkin öitäkin tuossa sitterissä...huoh! Ulos vaunuihin nukahtaa myös vasta kun menään tosi kuoppaista tietä ja lujalla vauhdilla...? Mikäs vauhtimimmi meillä oikein on
?
Neiti ei suostu syömään tuttia ja unirättiäkin on kokeiltu tuloksetta...
Meillä 4 kk vauva joka on tähän mennessä nukutettu sitteriin yöunille(joskus nukkuu koko yön sitterissä, joskus otan viereen johon puoliunisena rauhoittuu loppuyöksi). Huomattiin kun oli pienempi että tuo sitterissä heijailu helpotti vatsavaivoja mutta siitä jäikin tapa joka nyt sitten kostautuu. Vauva vaatii tosi kovaa heijausta eli sitteri otettava syliin ja pompotettava jalkojen päällä ennenkuin uni edes yrittää tulla. Ei muuten tietty mitään vikaa mutta neiti kun alkaa jo painamaan ja nyt yöheräilyiden lisäännyttyä meitsi "pompottaa" neitiä pitkin öitäkin tuossa sitterissä...huoh! Ulos vaunuihin nukahtaa myös vasta kun menään tosi kuoppaista tietä ja lujalla vauhdilla...? Mikäs vauhtimimmi meillä oikein on
Neiti ei suostu syömään tuttia ja unirättiäkin on kokeiltu tuloksetta...