V
vieras
Vieras
Eli miten se rakenne on erilainen, kumpi on parempi?
Kertokaas vielä pomminvarma kakkupohja ohje, kiitos!
Kertokaas vielä pomminvarma kakkupohja ohje, kiitos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:se on gluteiiniton =)
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:Perunajauhoilla tulee sellainen pumpulinen, kuohkeampi pohja. Itse laitan miten milloinkin, yleensä puolet ja puolet vehnä- ja perunajauhoja.
Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:Kandee laittaa puolet ja puolet, sit tulee hyvä. Ja kaikkia siis munia, sokeria, ja jauhoja mitataan yhtäpaljo. Muista hyvä vaahto! ja vähän leivinjauhetta =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:Perunajauhoilla tulee sellainen pumpulinen, kuohkeampi pohja. Itse laitan miten milloinkin, yleensä puolet ja puolet vehnä- ja perunajauhoja.
Kiitos, kerrotko ohjeen jolla teet ja paistoajat jne, kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:Perunajauhoilla tulee sellainen pumpulinen, kuohkeampi pohja. Itse laitan miten milloinkin, yleensä puolet ja puolet vehnä- ja perunajauhoja.
Kiitos, kerrotko ohjeen jolla teet ja paistoajat jne, kiitos![]()
Mun ohje:
4 munaa
1,5 dl sokeria
1 dl vehnäjauhoja
1 dl perunajauhoja
1 tl leivinjauhetta
Alatasolla paistetaan 175 asteessa noin 30 min.
=)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiitos paivi76 ohjeesta, tein sen mukaan ja kyllä tuli todella hyvä pohja, kakku meni kaikki! Kiitos vielä!