Miten elämä voi olla niin julmaa??:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Kuulin tänään että yks tuttu on kuollut,auto-onnettomuudessa..Lukuisten ystävien ja sukulaisten lisäksi häntä jää kaipaamaan raskaana oleva vaimo ja kaksi ihan pientä lasta :'( On aivan kamala olo kun ajattelee heitä,itse en tajua koko juttua vielä..Tapahtui vajaa 2viikkoa sitten,vaimolla oli laskettu aika pari päivää sitten..Ei juma..miten tällästä voi tapahtua?? :'(

Niin on epareilua. Meilla nuorimman likan kaverin aiti taistelee hengestaan. n 3 vk sitten leikattiin erittain agressiivinen syopa. Vatsalaukku pois kokonaan, etaispesakkeita keuhkoissa. Paljon ei toivoa annettu. Ikaa 35 v. 2 v valitteli tyoterveyslaakarille epamaaraisia vatsakipuja. Laakari lykkas pillereita vaan kouraan, han oli sita mielta, etta joku popo Thaimaan reppumatkalta.

Voimia :hug:

Voi se mua vaivaakin,kun tunsin tämän miehen..Minun kaveri/entisen hyvä ystävä..Mutta vaimoa en ole koskaan edes tavannut. Ois niin hyvä mieli kun jotenkin vois auttaa..mutta uskon kyllä että hänellä on monta ihmistä nyt apuna. Ovat tällä hetkellä varmasti Ugandassa,onnettomuus tapahtu siellä ja ainakin mies on sieltä kotoisin,mutta asuvat Suomessa,melkein meidän naapurissa..

Mutta mulla on ystävä joka tuntee myös tämän naisen,voisin häneltä kysyä jos mentäis yhdessä avuksi jos nainen haluaa,kun palaavat Suomeen..jos palaavat..

meidän tuttu käveli junan alle viime viikolla ja tältä naiselta jäi 7 vuotias poika. Pojan isä hirtti itsensä pojan ollessa 1 vuotias. Ei jaksanut äiti enään yksin vaan halusi miehensä luo lapsesta huolimatta. Tämä sattui ruotsissa ja on kyllä herättänyt paljon kysymyksiä ja surua, surua ja huolta varsinkin pojan puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän tapauksen:
Pikkumii, mun käsittääkseni se tapahtui suomessa?

Tiedätkö?Mä en voi olla mistään satavarma,mutta tää mun eksä joka on hänen hyvä ystävä ja asuu Tanzaniassa,kertoi mulle tänään tosta..sanoi että tapahtui Ugandassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Voi se mua vaivaakin,kun tunsin tämän miehen..Minun kaveri/entisen hyvä ystävä..Mutta vaimoa en ole koskaan edes tavannut. Ois niin hyvä mieli kun jotenkin vois auttaa..mutta uskon kyllä että hänellä on monta ihmistä nyt apuna. Ovat tällä hetkellä varmasti Ugandassa,onnettomuus tapahtu siellä ja ainakin mies on sieltä kotoisin,mutta asuvat Suomessa,melkein meidän naapurissa..

Mutta mulla on ystävä joka tuntee myös tämän naisen,voisin häneltä kysyä jos mentäis yhdessä avuksi jos nainen haluaa,kun palaavat Suomeen..jos palaavat..

Täh?

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:

Täh?

No en ole,tunsin miehen..mutta en niin että kyläiltäis tms..En vaan ole tavannut.Onko se niin ihmeellistä..

elämä välillä kolhii ja potkii päähän se on totta.mut muksujen kans on mentävä eteenpäin vaikka tilanne olisi mikä..
monilla se ongelma et jää rypemään siihen tilanteeseen ja sit ongelmat kasvaa koko ajan enemmän.

Yhteistyössä