Se voi olla niin pienestä kii, se elämä =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itselleni liki saman ikäisenä kävi samoin.koiralla oli pitkä metallinen ketju.istuin leikkimässä koiran vieressä,kun koira kierteli ympärilläni ja yht`äkkiä remmi kuristi kaulaani etten henkeä saanut.onneksi isäni oli lähellä ja huomasi tilanteen.

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Tytöltä sit jälkeen päin kyselin kun oltiin kaikki rauhotuttu niin sano että se koira vaan pyöri ja pyöri. Tyttö tykkää hirveesti rapsutella koiraa ja kai se on jotenki pyörähtäny työn ympärille.
Mä oon vieläki ihan hysteerinen, hetken jo luulin että tytön menetän :'(

:hug: :hug:
Mulla on hieman vinksahtanu maailmankuva ilmeisesti,mutta oon sitä mieltä edelleen ettei vanhemmat voi äärimmilleen lapsiaan suojella!Eli jos jotain pahaa on sattuakseen se sattuu ja jos ei niin ei... :(
Mää oon menettäny yhden lapsistani...siittä sen enempää!
Sun tyttös ja koira tykkää toisistaan ja tokkopa se koirakaan on innoissaan käsittäny sitä! :hug:
Tiedän kyllä tunteen kun lapsella hätä tmv. :hug:
Lapsellas on hyvät suojelushenget! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Tytöltä sit jälkeen päin kyselin kun oltiin kaikki rauhotuttu niin sano että se koira vaan pyöri ja pyöri. Tyttö tykkää hirveesti rapsutella koiraa ja kai se on jotenki pyörähtäny työn ympärille.

Mulla on hieman vinksahtanu maailmankuva ilmeisesti,mutta oon sitä mieltä edelleen ettei vanhemmat voi äärimmilleen lapsiaan suojella!Eli jos jotain pahaa on sattuakseen se sattuu ja jos ei niin ei... :(
Sun tyttös ja koira tykkää toisistaan ja tokkopa se koirakaan on innoissaan käsittäny sitä! :hug:

Niinhän se on.
Ja sulle :hug:

meillä kans kävi noin kesällä ja onneksi lapsen isä huomasi tilanteen.tuollaisia ei voi ennustaa mutta onneksi lapsi on ottanut opiksi eikä mene koiran luo ilman lupaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:

Niinhän se on.
Ja sulle :hug:

:hug: =)
Kuin myös lapsellesi ja koiralle! =)

kamala juttu kyllä!tavallaan se on jopa harmillista miten ne kaikki mahdolliset asiat ei oikeesti edes voi tulla ihmisen mieleen..halaus tytölle ja sulle!ja rapsutukset koirulille!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi jätiti tytön pitämään yksin koiraa ulos? ???

Lue tarkemmin! Ei tyttöä jötetty mitään piteleen! Koira juoksunarun päässä juoksemassa, tyttö leikki pihassa ja sattunut osuun reitille ja naru kietoutu kaulaan. Tyttö koitti napata koiran kii ja pidellä ettei hän tukehtuis.

Hui, ainekset pahempaan olisivat olleet tuossa, onneksi ei käynyt kurjemmin. :hug: :flower:

Melko ohuilla langoilla täällä itsekukin kulkee, senkin kun vielä muistaisi joka päiväisessä elämässään ja osaisi nauttia hetkestä turhista murehtimatta.:ashamed:

Yhteistyössä