Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Tytöltä sit jälkeen päin kyselin kun oltiin kaikki rauhotuttu niin sano että se koira vaan pyöri ja pyöri. Tyttö tykkää hirveesti rapsutella koiraa ja kai se on jotenki pyörähtäny työn ympärille.
Mä oon vieläki ihan hysteerinen, hetken jo luulin että tytön menetän :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Tytöltä sit jälkeen päin kyselin kun oltiin kaikki rauhotuttu niin sano että se koira vaan pyöri ja pyöri. Tyttö tykkää hirveesti rapsutella koiraa ja kai se on jotenki pyörähtäny työn ympärille.
:hug: :hug:
Mulla on hieman vinksahtanu maailmankuva ilmeisesti,mutta oon sitä mieltä edelleen ettei vanhemmat voi äärimmilleen lapsiaan suojella!Eli jos jotain pahaa on sattuakseen se sattuu ja jos ei niin ei...![]()
Mää oon menettäny yhden lapsistani...siittä sen enempää!
Sun tyttös ja koira tykkää toisistaan ja tokkopa se koirakaan on innoissaan käsittäny sitä! :hug:
Tiedän kyllä tunteen kun lapsella hätä tmv. :hug:
Lapsellas on hyvät suojelushenget! =)
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Tytöltä sit jälkeen päin kyselin kun oltiin kaikki rauhotuttu niin sano että se koira vaan pyöri ja pyöri. Tyttö tykkää hirveesti rapsutella koiraa ja kai se on jotenki pyörähtäny työn ympärille.
:hug: :hug:
Mulla on hieman vinksahtanu maailmankuva ilmeisesti,mutta oon sitä mieltä edelleen ettei vanhemmat voi äärimmilleen lapsiaan suojella!Eli jos jotain pahaa on sattuakseen se sattuu ja jos ei niin ei...![]()
Mää oon menettäny yhden lapsistani...siittä sen enempää!
Sun tyttös ja koira tykkää toisistaan ja tokkopa se koirakaan on innoissaan käsittäny sitä! :hug:
Tiedän kyllä tunteen kun lapsella hätä tmv. :hug:
Lapsellas on hyvät suojelushenget! =)
Niinhän se on.
Ja sulle :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi jätiti tytön pitämään yksin koiraa ulos? ???