Alkuperäinen kirjoittaja Ria:
Eilen täällä puhuttiin kuinka tärkeää on äidin olla kotosalla kun lapsi alle 3v.Ja nyt ihmetellään tälläistä!!!Olkaa äidit mieluiten kotona aina kun lapsennekin eli koulun lomat jne. Sinne kunnes lapsenne lukiossa. Eihän ole järkeä olla 24h himassa 3vuotta ja sitten painaa töitä 11kk vuodessa ....Järkeä ohoi.
Kuule. Tiesitkö, että on työpaikkoja, joista ei saa omaa lomaa? Ja on työpaikkoja, joissa sä et saa edes päättää omia loma-aikojas???
Itse en ole töissä, mutta minä osaan kyllä ajatella pidemmälle kuin omaan napaani!!!!