V
voi eii
Vieras
Se vaan pelottaa miten he pärjäävät ja miten selviän yksin kuljetuksista. Ja kuuden vuoden kotona olon jälkeen palaan töihin niin on radikaalinen muutos elämään ;(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Jos olet kasvattanut lapsesi hyvin, niin totta kai he pärjäävät.
.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Jos olet kasvattanut lapsesi hyvin, niin totta kai he pärjäävät.
Muutos on iso, ja sopeutuminen vie aikaa, mutta kaikki loksahtaa kohdalleen kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Jos olet kasvattanut lapsesi hyvin, niin totta kai he pärjäävät.
.
Öhöm, miten sä voit sanoa jotain tälläista. Lapsen kypsyys aloittaa päiväkodissa ei kyllä ole sidoksissa hyvään kasvatukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Jos olet kasvattanut lapsesi hyvin, niin totta kai he pärjäävät.
.
Öhöm, miten sä voit sanoa jotain tälläista. Lapsen kypsyys aloittaa päiväkodissa ei kyllä ole sidoksissa hyvään kasvatukseen.
No kyllä jotakin tekemistä "pärjäämisellä" on senkin kanssa, minkälaisen perusturvallisuuden vanhemmat on onnistuneet lapselle luomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja voi eii:Se vaan pelottaa miten he pärjäävät ja miten selviän yksin kuljetuksista. Ja kuuden vuoden kotona olon jälkeen palaan töihin niin on radikaalinen muutos elämään ;(
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Jos olet kasvattanut lapsesi hyvin, niin totta kai he pärjäävät.
.
Öhöm, miten sä voit sanoa jotain tälläista. Lapsen kypsyys aloittaa päiväkodissa ei kyllä ole sidoksissa hyvään kasvatukseen.
No kyllä jotakin tekemistä "pärjäämisellä" on senkin kanssa, minkälaisen perusturvallisuuden vanhemmat on onnistuneet lapselle luomaan.