Miten ehditte ja jaksatte..

  • Viestiketjun aloittaja kävijä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tähdenlento09:
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja tähdenlento09:
Miten toi liittyy siisteyteen ettei saa lapsia koskaan hoitoon?
EIkö sillon voi siivota jos lapset on kotona?
mä miellän sen semmoseen, että kun on yksin vastuussa ihan kaikesta, koko arjen pyörittämisestä, ettei ole omaa aikaa ikinä ja ettei sen takia aika riitä tehdä ihan kaikkea, jostain pitää tinkiä.


ja tällä tarkoitan semmosta parisuhde-elämää, jossa käytännössä olet yh, vastaan KAIKESTA yksin, muttet saa sitä vapaata viikonloopua, mikä normaalsiti yh.lla on kun lapseet menee tapaamiselle.
Mä tingin nukkumisesta tai jostain muusta, en siivoamisesta. :xmas:

En viihtyis kotona jos en pitäis huolta että täällä on siistiä.
Peesi tähän :) Siistiä täytyy olla -aina...
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja kävijä:
Kysymys teille äideille, jotka käytte töissä ja sellaisille jotka eivät saa esim. lapsia hoitoon juuri koskaan. Onko teillä paikat kunnossa ja siistiä aina? Itsellä tuntuu, että joku kaaos aina jossain..
käyn töissä ja tukiverkko 500km päässä ja paikat ei ole kunnossa, mutta en siitä jaksa välittää. Minulle pääasia on, että olen lasteni kanssa ja ulkoilen ja urheilen paljon. Ulkoilusta ja nukkumisesta en tingi yhtään.
 
vieras
Teen pitkää päivää ja kun olen kotona, en halua käyttää aikaa siivoukseen. Siksi meillä käy siivooja kerran viikossa. Pikkulapsiperheessä tosin hetkellistä sotkua, epäjärjestystä ja pyykkiä tulee koko ajan, joten kotityöt ei lopu, helpottuu työtaakka vähäsen.
 

Yhteistyössä