A
Ap..
Vieras
En ole ketään tappanut
mun kone korja itsestään sanoja. Kui niin ettei saa paperilla jakaa omaisuutta? Se on tehty myös pankin kautta kelle esim asunto jäi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvää matkaa;24082825:Kannattaa sen verran edes seurata politiikkaa jos suomessa kerran vielä asustelet, tosin nythän sinulla taitaa tulla häkkilinnun virka jos kerran olet tappanut jonkin
Minulla kaksois kansalaisuus ja en ole ketään tappanutja vaikka ei olisi suomalaista kansalaisuutta niin kukaan ei palamuuttaija täältä takas lähettää tai ei oikeastaan ketään
, sun laki on ihanaa
Mitään en saanut kotiin ja 7 kk meni. Mies vihainen, ajattelee etten enää halua naimisiin sen kaa
Kyllä pitää, olisi pitänyt olla 7.7.2011, ei haita sitten elokuun alussa pidetään sen
Ihana suhde.
Kyllä meillä suhde on ihanaa, paitsi kaksi riita vuoden aikana, yks tapahtui kännissä ja mun vika oikeastaan. Muuten meillä parempi kun voi toivoa, mun mielipide tämä on ainakin, tehdään kaikki kiva, matkustella joka kuukaus melkein![]()
Olemme vuos yhdessä
Mä tunnen hänet jo heinäkuusta, asutaan joulukuusta