Miten arvista eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolo

Vieras
Nuorena tuli oltua todella tyhmä, ei tarvitse erikseen haukkua :/. Nyt kevään tullen alkaa asia taas ahdistamaan, kaikki läheiset eivät tiedä asiasta enkä ole valmis tulemaan kaapista ulos, hävettää niin kovasti.

Kaikki keinot järkevistä ei niin järkeviin otetaan vastaan. Plastikkakirurgi taitaa olla se viimeinen ja kallein. Meikkivoiteet ym blascosta puuteriin olen testannut, eivät toimi. Miten saada edes naamioitua niitä jonkin muun kuin itsetehdyn näköiseksi. Voi paska että ihminen on voinut olla tyhmä :'(

Onko tatuointi ihan mahdoton ajatus?

Mä otin tatuoinnin arpien päälle. Tatuoijan kans kun suunnittelee arpien mukaan niin sillä tavalla saa ihan kivasti piiloon. Mä oon ottanu ja on ollu ihana kun on voinut kesälläkin kulkee lyhythihaisella ilman että ihmiset tuijottaa :)

Kosmeettinen tatuointi todella hyvä vaihtoehto minulta piostettiin arpikudosta(koholla) ja värjättiin myöhemmin ihon sävyiseksi todella nopeaa tulosta 2 kerralla ja huomattava ero kuopiossa sellainen kuin spellbound tattoo voin suositella lämpimästi tehnyt jo 7 vuotta kosmeettisia

Laserointia voi koittaa, tai leikataan arpi pois ja siistitään uudelleen siistimmäksi kiinni laitettaessa. Tai tatuointi, mutta arpeen ei tatskan väri tartu niin hyvin ja voi haalistua siitä kohdin. :hug:

Pysyy väri ja kiilto häviää melkein täysin ja todellakin se kohoutuma saadaan ihon tasolle riippuen voimakkuudesta eli mitä enemmän koholla niin sitä useampi käsittely kerta . useista milleistä kyse yhdellä käynti kerralla joka lähtee pois!

apteekista saa kelo-cote nimistä geeliä joka on nimenomaan tarkoitettu arpien hoitamiseen.
kallista on 6g/noin 20 euroa,mutta säännöllisesti käytettynä haalistaa arvet lähes näkymättömiin

Nostan vanhan topicin mutta..

Itselläni on sama ongelma, ranteessa on muutama 10 vuotta sitten humalapäissään tehty arpi kun jostain syystä piti vähän "kokeilla".. Ongelmaa vielä pahentaa se että satun olemaan mies :S Arvet ovat sellaisessa suunnassa että ne voisivat olla tulleet esim. kolarista ja niistä on 10 vuoden aika kysytty vain kaksi kertaa, mutta kyllä ne aika pahasti häiritsevät.

Kuinka hyvin tuo kosmeettinen tatuointi toimii lievästi koholla oleviin kapeisiin viiruihin? Millä tavalla tuolla spellboundissa madalletaan koholla olevia arpia, laser? Sanoivat että pitäisi onnistua kun kysyin sähköpostilla mutta en ole vielä käynyt paikan päällä näyttämässä. Plastiikkakirurgia olisi toinen vaihtoehto mutta siitä jäisi ehkä vielä näkyvämpi leikkausarpi jäljelle..

toimiiko se kelo-cote geeli oikeesti ? joskus kaverin kans tuli tehtyä tyhmiä ja haluttais arvet pois ! ja saako sen apteekista ihan ilman mitään reseptiä vai pitääkö olla ?

Siis voiko tota Kelo-cotea oikeasti laittaa vanhoihin arpiin? Kotisivuilla kun puhuttiin paranevista haavoista.

Täytyykin heti kokeilla tuota jos tosiaan toimii jo olemassa oleviin arpiin eikä vain ehkäise niiden syntyä haavoihin!

Yhteistyössä