Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Minä vain ihmettelen asiaa, kun muistan että lääkärintarkastuksessa lääkäri totesi, että et tarvitse silmälaseja ajaessa ja että ei tule merkintää.
Mutta eilen huomasin, että siinä erityisehdoissa lukee 103 (1) Tarkoittaako tuo siis silmälaseja sittenkin? Ja miten on mahdollista että tuossa on merkintä, kun muistan hyvin sen, että merkintää ei silloin tullut. Olin nimittäin pelännyt sitä, että se tulisi ja huojennuin, kun ei tullutkaan.
Ei siinä mitään mutta olen 29v enkä todellakaan pidä aina laseja ajaessa. Aurinkolaseissa on vahvuus eli niiden kanssa on sitten ok aina.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Ei siinä mitään mutta olen 29v enkä todellakaan pidä aina laseja ajaessa. Aurinkolaseissa on vahvuus eli niiden kanssa on sitten ok aina.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Ei siinä mitään mutta olen 29v enkä todellakaan pidä aina laseja ajaessa. Aurinkolaseissa on vahvuus eli niiden kanssa on sitten ok aina.
Mitä se ikä tähän liittyy?Mäkin olen nimittäin 29v. eikä tulisi mieleenkään ajaa autoa ilman silmälaseja. Mulla on niin huono näkö, että enhän mä erottaisi kuin stop-merkin ja senki tarpeeksi läheltä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Tuolla lukee:
Kansalliset koodit:
103 Ajokortin kaksoiskappale; (suluissa oleva numero järjestysnumero). Esimerkiksi 1. tai 2. kaksoiskappale.
Eli tarkoittaako tuo merkintä nyt silmälaseja vai sitä että se ajokortti on uusittu naimnisiinmenon jälkeen ja tullut tuollainen merkintä? Ihmettelen nyt isosti tota silmälasihommaa kun se lääkärinlausunto sanoi muuta...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Ei siinä mitään mutta olen 29v enkä todellakaan pidä aina laseja ajaessa. Aurinkolaseissa on vahvuus eli niiden kanssa on sitten ok aina.
Mitä se ikä tähän liittyy?Mäkin olen nimittäin 29v. eikä tulisi mieleenkään ajaa autoa ilman silmälaseja. Mulla on niin huono näkö, että enhän mä erottaisi kuin stop-merkin ja senki tarpeeksi läheltä :xmas:
Siis se ikä liittyy siten että mulla on ollut ajokortti jo 11 vuotta ja olen koko ajan ollut sitä mieltä, että merkintää ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja mielenkiintosta:Mul on molemmissa silmissä -5 eikä ajokortissa merkintää... Joo, ku en edes kävellen vois lähtee mihinkään ilman lasei niin en kyllä ajamaankaan lähtis. Luki kortissa sitä tai ei.