N Non compos mentis Vieras 26.02.2009 #3 Riippuu siitä, että onko juhla-aika ruuhkainen. Esim. keväällä valmistujaisten aikaan kannattaa varata hyvissä ajoin. Jos haluaa erikoisempia kukkasia, jotka pitää tilata erikseen, varaa aikaa. Pari viikkoa etuottiin varaisin itse joka tapauksessa.
Riippuu siitä, että onko juhla-aika ruuhkainen. Esim. keväällä valmistujaisten aikaan kannattaa varata hyvissä ajoin. Jos haluaa erikoisempia kukkasia, jotka pitää tilata erikseen, varaa aikaa. Pari viikkoa etuottiin varaisin itse joka tapauksessa.
N nöppäri Vieras 26.02.2009 #4 Mä olen aina hakenut edellisenä päivänä, ihan semmoinen pikkuinen kimppu/asetelma. Ne tekee sen siinä samalla.
Mä olen aina hakenut edellisenä päivänä, ihan semmoinen pikkuinen kimppu/asetelma. Ne tekee sen siinä samalla.
P perämaan emäntä Aktiivinen jäsen 28.05.2007 4 430 0 36 26.02.2009 #5 viikkoa ennen olen käynyt tilaamassa, nyt kukkakauppias sanoi et jos haluaa erikoisempia kukkia niin paria viikkoa ennen jotta kerkeevät tilata kukat
viikkoa ennen olen käynyt tilaamassa, nyt kukkakauppias sanoi et jos haluaa erikoisempia kukkia niin paria viikkoa ennen jotta kerkeevät tilata kukat