ristiäiskukista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä oli pojan ristiäisissä pöydissä.. .kahvipöytään ei tungettu mitään kun pöytä oli muutenkin täynnä...

pieniä kukkakimppuja... jossa jokaisessa oli kolme valkoista ruusua ja sitten jotain sinisen väristä kukkaa ympärillä ja keskellä... sekä vihreitä lehtiä...

riippuu ihan siitä mitä tahdot maksaa ja miten tehdä...

kannattaa käydä kysäsemässä vaikka kukkakaupasta.

Meillä oli kahvipöydässä aika iso kukkaasetelma.Pari sinistä kukkaa,liiloja kelloja ja päivänkakkaran näköisiä kukkia.Pitkiä "heiniä" joihin oli pujotettu sinisiä helmiä.
Esikoisella heinien sijasta murattia+ sinisen sijaan vaaleanpunaista.

Kastepöydässä Pallomaljakko,jossa oli yksi ruusu ja lehti.+ sininen nauha
Sama tytöllä mutta eri väreillä.

kukkakaupasta saa hyvää vinkkiä,mee sinne niiden maljakoiden kanssa jotka aiot laittaa kastepöytään ja kahvipöytään! Mun mielestä yksinkertainen on nättiä. :) lapsilla ollut ruusua ja/tai gerberaa,sit jotain vihreää siinä ja jotain "hörsöä". kastepöydässä pieni,matala ja nätti ja kahvipöydässä sitten korkeampi.

Meillä oli sellanen äiti-lapsikimppu jossa isomman kimpun päälle oli sillai ovelasti asetettu linnunpesä jossa oli sitten pieni linnunpoika ja sillä sitten asiaankuuluvat värilliset rusetit. Hieman erilainen kuin ne napanuorakimput ja mä tykkäsin kovasti :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Meillä oli sellanen äiti-lapsikimppu jossa isomman kimpun päälle oli sillai ovelasti asetettu linnunpesä jossa oli sitten pieni linnunpoika ja sillä sitten asiaankuuluvat värilliset rusetit. Hieman erilainen kuin ne napanuorakimput ja mä tykkäsin kovasti :heart:

mikä on napanuorakimppu?

Itseasiassa mä menin maljankon kans kukkakauppaan ja pyysin saaha siihen kimpun kastejuhlaan.. sanoin sit vain toiveet.. et jotain muuta kuin ruusua ja et saa olla talvista mukana ja myös jotain hempeää. Erityisesti oon tykänny ku kummassaki kimpussa on ollu jotain sellaista mitä säästää tytöille

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:

mikä on napanuorakimppu?

Iso kimppu äidille ja samanlainen kimppu pienenä lapselle, ne yhdistetty toisiinsa nauhalla, tämä sitten "napanuora".

Yhteistyössä