Miten aikoinaan eksyitte tänne palstalle?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulle kaveri kertoili kuinka myi kaikenlaista täällä ja vauvan kirpalla.Sitten itsekin aloin katsella noita kirppoja ja joskus sitten katsoin myös tätä keskustelukohtaa.Siinä se sitten.
Vuosi taisi olla 2005.
 
Tipu Topakka
Olin pari vuotta sitten "av-mamma", mutta törky jutut alkoi tökkimään ja tuli kurkkaamaan onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella :D Ensin kirjoitin harmaana ja sitten rekkauduin mustaksi. Oikeanlaista nikkiäkin tuli haeskeltua, ja kolmannella kerralla löytyi "se oma"..
 
aava
Vauvayrityksessä taisi olla yk4 käynnissä ja lähdin etisiskelemään netistä "lohduttavia sanoja". Ja tänne palstalle päädyin ihan googlettamisen kautta. Nyt yritystä takana jo toista vuotta ja tuki on kyllä tullut tarpeeseen :heart:
 
Kaveri kertoili, et oli palstaillu täällä aiemmin. Se jäi sit unholaan, ku siitä oli varmaa vuos ainaskii aikaa ko sit ite aloin palstailla. Katsoin vauva.fi:n sivustoja ja näitä. Lopputulos oli se, et tän ulkoasu näytti helppolukuisemmalta ja mukavammalta.
 
Mä aloin odottaa "uutta sarjaa" lapsia ja päätin tilata Kaksplus-lehen uudestaan vuosien jälkeen.
Netti oli aika tuntematon mulle vielä sillon ja uteliaana kurkkailin tilauslomaketta ettiessäni, mitähän tuo "keskustelu" -juttu tuossa meinaa. Ja sit kävin lukaisemassa juttuja aina uuestaan ja uuestaan (minkä vaan raskin, ku sillon se makso tosi paljon tää nettailu) Ja vuosi oli 2001.

Ja hitsi, täällä roikun vieläki!!! :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Profiilista löytyy... =)
Miettinytkin joskus tuota sun ajankohtaisohjelmaa että mikä on ollut.
45min. Muka kotiäidit koukussa keskustelupalstoihin, höh sanon minä :D ;)
Juttussa oli tämä palsta esillä.
Ei voi pitää paikkaansa :LOL:
Olisi pitänyt nähdä.Tuskin varmaan enää mistään löytyy.

 
auryn
2001, esikoinen tais olla syntynyt jo kun katselin Kaks plussaa (tms. ) telkusta. Siellä vinkattiin nettisivuista ja pitihän tänne tulla kurkkimaan. Minäkin lueskelin aluks enempi ja kirjottelin vähempi, kun oli gprs-yhteys ja laskettiin megoja ettei mene kuukausirajan yli :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Profiilista löytyy... =)
Miettinytkin joskus tuota sun ajankohtaisohjelmaa että mikä on ollut.
45min. Muka kotiäidit koukussa keskustelupalstoihin, höh sanon minä :D ;)
Juttussa oli tämä palsta esillä.
Ei voi pitää paikkaansa :LOL:
Olisi pitänyt nähdä.Tuskin varmaan enää mistään löytyy.

Löytyy se http://www.mtv3.fi/uutiset/45min/jaksot.shtml?500923
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Profiilista löytyy... =)
Miettinytkin joskus tuota sun ajankohtaisohjelmaa että mikä on ollut.
45min. Muka kotiäidit koukussa keskustelupalstoihin, höh sanon minä :D ;)
Juttussa oli tämä palsta esillä.
Ei voi pitää paikkaansa :LOL:
Olisi pitänyt nähdä.Tuskin varmaan enää mistään löytyy.

Löytyy se http://www.mtv3.fi/uutiset/45min/jaksot.shtml?500923
Kiitos :flower:
 
Piti saada tietää eri hyppynaru "pelejä" ja sisko vinkkas että täälä akkalauma kyllä osaa kertoa. Sitten erimoisten muiden kysymysten saattelemana (ja varsinkin kun niihin Oikeasti löytyi vastaus :flower: ) tänne jumahdin.
 

Yhteistyössä