Miten aikaseen raskaustesti voi näyttää plussaa...?

  • Viestiketjun aloittaja "Hermoheikko"
  • Ensimmäinen viesti
"Hermoheikko"
Eli jos on yhdynnässä oletettuun(!!)ovulaatioaikaan niin milloin vois mahdollinen raskaus näkyä testissä...kierrot ihan sekaisin ja mahdollisuus on että ehkäisy olis pettäny.Haluis vaan mahdollisimman pian varmuuden asiasta :/
 
"vieras"
Aikasin mitä ite oon saanu näkyviin on dpo10. Mutta jos et sä tiedä ovulation ajankohtaa varmasti niin mahd aikasin testaamisella saat vaan pääs enemmän sekasin. Jos testaat vaikka sillon kun ehkä olis dpo10 ja tulos on nega,niin sehän ei kerro sulle vielä mitään kun ovulaatio voi olla ollu paljon myöhemminkin,mikä taas tarkottaa että ehkä et ookaan ollu oviksen aikaan yhdynnässä.. Tai sitten oot ollu oviken aikaan yhdynnässä mutta et oo tullu raskaaks,tai sitten oot tullu raskaaks mutta se ei vielä näy,näkyy ehkä pari päivää myöhemmin kun testaat uudelleen. Ja jos sillonkin tulee nega mietit olisko ovis sittenkin ollu myöhemmin..
 
"Hermoheikko"
[QUOTE="vieras";25971119]Aikasin mitä ite oon saanu näkyviin on dpo10. Mutta jos et sä tiedä ovulation ajankohtaa varmasti niin mahd aikasin testaamisella saat vaan pääs enemmän sekasin. Jos testaat vaikka sillon kun ehkä olis dpo10 ja tulos on nega,niin sehän ei kerro sulle vielä mitään kun ovulaatio voi olla ollu paljon myöhemminkin,mikä taas tarkottaa että ehkä et ookaan ollu oviksen aikaan yhdynnässä.. Tai sitten oot ollu oviken aikaan yhdynnässä mutta et oo tullu raskaaks,tai sitten oot tullu raskaaks mutta se ei vielä näy,näkyy ehkä pari päivää myöhemmin kun testaat uudelleen. Ja jos sillonkin tulee nega mietit olisko ovis sittenkin ollu myöhemmin..[/QUOTE]

Heh,tuo on kyllä hyvä pointti !ehkä jätän hermoilun ja luotan että kroppa kyllä kertoo jos ylläri pääs käymään....ja mulla siis irtos kierukka,eli mistään kumin unohduksesta tmv ei oo kyse :/
 

Yhteistyössä