Miten 2-vuotias takaisin omaan sänkyyn?

Meidän kaksivuotias on nyt keksinyt jäädä kokonaan isän ja äidin väliin nukkumaan.Vielä vähän aikaa sitten saimme pojan kannettua omaan sänkyynsä jatkamaan uniaan hänen ensin nukahdettua meidän sänkyymme.Nyt kun yritämme samaa poika aivan kuin vaistoaa asian syvänkin unen läpi ja nostaa kauhean metelin ja ryntää omasta sängystä takaisin välimme.On siinä menoa meinikiä punkassa kun pitäisi siinä vielä yöllä vauvaa imettää ja pitkäsäärinen 2-vuotias vehtaa vieressä..... :/

Anne35
Hei ihana tietää et jollain toisellakin on sama ongelma ku meillä ;)
Neiti jätti n. puoli vuotta sitten tuttipullon pois ja sen jälkeen on nukkunu meijän keskellä. Sanoinki miehelle et turhaan mä "johdot" laitatin tukkoon, meillähän on tämmönen reilu 10 kilonen e-pilleri keskellä :LOL: :LOL:
Tyttö on nyt 2,5 vee. Odotan "kauhulla" ku poika (1,5vee) haluaa meijän viekkuun nukkuu. Tällä hetkellä vielä omasänky, omassa huoneessa kelpaa!!

HöpöHöpö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2004 klo 19:50 Anne35 kirjoitti:
Hei ihana tietää et jollain toisellakin on sama ongelma ku meillä ;)
Neiti jätti n. puoli vuotta sitten tuttipullon pois ja sen jälkeen on nukkunu meijän keskellä. Sanoinki miehelle et turhaan mä "johdot" laitatin tukkoon, meillähän on tämmönen reilu 10 kilonen e-pilleri keskellä :LOL: :LOL:
Tyttö on nyt 2,5 vee. Odotan "kauhulla" ku poika (1,5vee) haluaa meijän viekkuun nukkuu. Tällä hetkellä vielä omasänky, omassa huoneessa kelpaa!!
Heh heh ;) Meidän välissä nukkuu sitten 15kg E-pilleri...... :LOL:

inkkari
Meillä 2v4kk tyttö vaan kannetaan takaisin omaan sänkyynsä. Metelihän siitä syntyy, mutta itse en nuku silmäystäkään jos pyörivä mimmi olisi meidän välissä. Neiti nousee tietysti saman tien uudestaan sängystä pois, mutta kannan vaan urheasti takaisin ja selitän samalla miten asia on. N."sadan" nousun jälkeen tyttö rauhoittuu, sitten jää omaan sänkyynsä ja haluaa yleensä silittelyä kunnes nukahtaa. Väsyttävää, mutta vähemmin kuin koko yön pilalle meneminen. Onneksi vauva sentään nukkuu koko yön, voi olla että muuten toimisin erilailla. Nyt olen kyllä alkanut miettimään lapsen sängyn siirtämistä meidän huoneeseen? Voisi ojentaa silittelykäden HUOMATTAVASTI HELPOMMIN :) !

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2005 klo 14:05 inkkari kirjoitti:
Meillä 2v4kk tyttö vaan kannetaan takaisin omaan sänkyynsä. Metelihän siitä syntyy, mutta itse en nuku silmäystäkään jos pyörivä mimmi olisi meidän välissä. Neiti nousee tietysti saman tien uudestaan sängystä pois, mutta kannan vaan urheasti takaisin ja selitän samalla miten asia on. N."sadan" nousun jälkeen tyttö rauhoittuu, sitten jää omaan sänkyynsä ja haluaa yleensä silittelyä kunnes nukahtaa. Väsyttävää, mutta vähemmin kuin koko yön pilalle meneminen. Onneksi vauva sentään nukkuu koko yön, voi olla että muuten toimisin erilailla. Nyt olen kyllä alkanut miettimään lapsen sängyn siirtämistä meidän huoneeseen? Voisi ojentaa silittelykäden HUOMATTAVASTI HELPOMMIN :) !
Samaa olen myös ajatellut,eli jos siirtäisi pojan sängyn meidän sängyn viereen.Tuo takaisin omaan sänkyyn kantaminen ei kyllä onnistu meidän pojan kohdalla,on kokeiltu!Mielummin nukun sitten sen muutaman tunnin kun tappelen pojan kanssa kuuntelen sitä huutoa. :wave:

inkkari
Siirrettiin sitten se tytön sänky meidän sängyn viereen. Ah, nyt nukutaan kaikki hyvät yöunet ja on ihana joskus pitää pienen prinsessan kädestä kiinni nukkumaankäydessä. Suosittelen!

Moikka

Muistan ajan kun tyttö oli jo pitkään nukkunut omassa sängyssä yöt, ja yxkax alkoi aina alkuyöstä tulemaan viereen.Mä en koskaan vienyt tyttöä salaa takas omaan sänkyyn, koska musta se on lapsen huijaamista. meni varmaan noin viikko, niin tyttö ei enää tullut viereen.
Mä uskon, että jos lapsi saa tulla vanhempien sänkyyn, kun sltä tuntuu, se kokee sen turvapaikkana ja ei tunge sinne muuta kun jos on joku hätä.
Tulee vielä aika, kun mukulat on teini-ikäsiä, ja me vanhemmat toivotaan että lapset kömpisi viereen.Sitä aikaa ei saa koskaan takaisin, joten nautitaan. :)

Yhteistyössä