Miten 1½-2-vuotiaasi syö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän 1v 9kk syönyt täysin omatoimisesti jo reilu 1v. lähtien, nyt on juuri siirtynyt tavalliseen mukiin. Syönyt 1v lähtien samaa kotiruokaa kuin muutkin ja lähes kaikki kelpaa, pasta erityisherkkua. Purkkiruokaa meillä ollut lähinnä hätävarana ja matkoilla, enää niitä en ole antanut, koska ne eivät ole tarpeeksi isoja meidän 10-kiloiselle suursyömärille :)

Omatoimisesti syönyt 1 vuotiaasta asti, sekä juonut itse mukista/lasista.
Samaa ruokaa syö kuin muukin perhe, purkkiruokia syönyt joskus alle 1 vuotiaana. Kaikkiruokainen on, syö ihan mitä vaan, vielä ei ole löytynyt ruokaa mitä hän ei söisi :) Ja ruoka maistuu erinomaisesti :)
Tällä hetkellä ikää on 1v8kk.

tyttö oli n.1v4kk alkoi syödä kokonaan itse,ei saanut yli puoleenvuoteen auttaa yhtään,nyt 2v joskus haluaa että syötän vähän lopussa.N.1½v siirtyi kokonaan samaan ruokaan muun perheen kanssa.On kelvannut purkkiruokakin silloin harvoin kun on tarjottu.Erityisesti tykkää makaroonista,lihapullista,kalasta ja tietysti kaikesta makeasta.

On syönyt täysin itse 1 v 4 kk ikäisestä lähtien, ja syö samaa ruokaa muun perheen kanssa eli kotiruokaa. Purkkiruokaa ei ole syönyt kuin alle vuoden ikäisenä viimeksi. Kaikki kelpaa mitä vaan eteen tuodaan, ja määrät mitä nassuun vedetään ovat aika hirmuisia. Ikää 1 v 8 kk.

Yhteistyössä