Mite jotkut voi tienata noin älyttömästi ihan duunarihommista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kateellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Akateeminen:
Se on kyllä semmonen juttu, että duunarin palkka on 8-12 euroa tunti, vaikka mitä höpöjuttuja täällä kirjoitetaan. Muu on paskapuhetta.

:D Olet sitten vieraantunut todellisuudesta? Kyllä todellakin duunarit tienaa paremmin kuin akateemiset!

Mun mies on tekninen muurari, siis tekee isojen tehtaiden uuneja ja niiden korjauksia. Todella rankkaa työtä, kaikkien myrkkyjen keskellä ja kiireellä aikataululla - mitä kauemmin tehdas seisoo sen kalliimpaa on -ja mitä nopeemmin tekee sitä parempaa palkkaa tulee.
Käteen jää reilut 4000 ? kk.
Duunarit tienaa just siks koska niitä pidetään rankkoina "paskahommina" eikä moni halua niitä tehdä - ja kysyntä on silti valtava. Kun olet alalla jossa on koko maassa alle 50 tosi hyvää työntekijää, luuletteko ettei sillä tienaa?
Vaikka mikä lama olis, aina pitää korjata ja rakentaa. Akateemikot potkitaan ekana pihalle kun tulee lama.

Se on kyllä semmonen juttu, että duunarin palkka on 8-12 euroa tunti, vaikka mitä höpöjuttuja täällä kirjoitetaan. Muu on paskapuhetta.

mulla ainakin on se reilu 9? perus liksa.. siihen lisät päälle... vuosiansiot on liki 30000?
miehellä sama...

:) Ok, mun miehen peruspalkkakin on tuota isompi. Siihen sitte päälle kaikenmoiset lisät....kahdenkympin ylä- ja alapuolella pyörii, riippuen urakasta. On kirvesmies.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
mies on arkkitehti, n.50?/h, tosin siitä sitten menee varmaan puolet kaikenmoisiin yksityisyrittäjälle kuuluviin menoin. mä oon tuntiopettajana, n.30?/h. kouluja on käyty ja paljon noihin palkkoihin.

No aika halvalla menee. Keskivertokoodarikin amk:sta jo veloittaa 80e/h. Yksityisyrittäjällä sitäpaitsi ei ole laskutus 100% ja sivukuluihin menee yleensä puolet.

Alkuperäinen kirjoittaja Kateellinen:
Olin kaverin luona ja näin sen aviomiehen tilinauhan pöydällä, siinä luki viimesen puolen vuoden pallkka 25000 ja ylikin, tuntipalkkakin oli yli KAKSKYMPPIÄ!!! Ja se vaan ajelee päivät pakulla ja käy korjailemassa jotakin. Mä en tajuu, oon käyny kouluja ja tienaan vaan puolet tuosta, noi on mun mielestä tähtitieteellisiä summia.

niin. noin se menee suomessa. demarit ovat valtapuolue.he ovat kaikki mielestään älykkäitä mutta eivtä saaneet aikanaan käydä koulua ja nyt kadehtivat korkeakoulutettuja. joten kaikki duunarit tienaavat monta kertaa enemmän tällä hetkellä kuin korkeaoulutetut.

Yhteistyössä