M
meillä
Vieras
mies on arkkitehti, n.50?/h, tosin siitä sitten menee varmaan puolet kaikenmoisiin yksityisyrittäjälle kuuluviin menoin. mä oon tuntiopettajana, n.30?/h. kouluja on käyty ja paljon noihin palkkoihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako joku vielä tänä päivänä työstään ALLE 10 euroa/tunti? Siis muutkin kun kesäesat ja jätskinmyyjät?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako joku vielä tänä päivänä työstään ALLE 10 euroa/tunti? Siis muutkin kun kesäesat ja jätskinmyyjät?
Alkuperäinen kirjoittaja b:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako joku vielä tänä päivänä työstään ALLE 10 euroa/tunti? Siis muutkin kun kesäesat ja jätskinmyyjät?
valitettavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Tottakai duunarit tienaa enemmän.
Duunari työt teke ei se akateemisesti koulutettu paperinpyörittäjä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja b:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako joku vielä tänä päivänä työstään ALLE 10 euroa/tunti? Siis muutkin kun kesäesat ja jätskinmyyjät?
valitettavasti.
Kaupassa täytyy olla töissä about 5-6 vuotta min., että alkaa palkka lähentelemään edes tuota. Ja puhun elintarvikeliikkeestä.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Tottakai duunarit tienaa enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Tottakai duunarit tienaa enemmän.
Jos se joku ei pyörittele papereita, niin miten duunarit tietää, mitä tehdä, milloin oltava valmis, minkälainen oltava jne..
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako joku vielä tänä päivänä työstään ALLE 10 euroa/tunti? Siis muutkin kun kesäesat ja jätskinmyyjät?
et oo vissiin hoitoalan palkkoja paljo kattellu?kaikki mun tuntemat lähärit saa ainaki jonku 8-9e tunti.
Alkuperäinen kirjoittaja Akateeminen:Se on kyllä semmonen juttu, että duunarin palkka on 8-12 euroa tunti, vaikka mitä höpöjuttuja täällä kirjoitetaan. Muu on paskapuhetta.
Alkuperäinen kirjoittaja 5 yh:Pistää vihaks noi veronmaksajien elätit: päivääkään eivät ole töitä tehneet, taas kun uhkaa avustusten väheneminen hankitaan baarista siittäjä ja 6s muksu alulle. Mikä se rikkaus ja tietotaito on mitä tämäkin yh antaa yhteiskunnalle?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako joku vielä tänä päivänä työstään ALLE 10 euroa/tunti? Siis muutkin kun kesäesat ja jätskinmyyjät?
Kahvilassa ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:mies on arkkitehti, n.50?/h, tosin siitä sitten menee varmaan puolet kaikenmoisiin yksityisyrittäjälle kuuluviin menoin. mä oon tuntiopettajana, n.30?/h. kouluja on käyty ja paljon noihin palkkoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saako joku vielä tänä päivänä työstään ALLE 10 euroa/tunti? Siis muutkin kun kesäesat ja jätskinmyyjät?
Kahvilassa ainakin.
lähihoitaja / hlökohtainen avustaja 9,23e
Keitiöapulainen 9.64