V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Akateeminen:Se on kyllä semmonen juttu, että duunarin palkka on 8-12 euroa tunti, vaikka mitä höpöjuttuja täällä kirjoitetaan. Muu on paskapuhetta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Akateeminen:Se on kyllä semmonen juttu, että duunarin palkka on 8-12 euroa tunti, vaikka mitä höpöjuttuja täällä kirjoitetaan. Muu on paskapuhetta.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:mies on arkkitehti, n.50?/h, tosin siitä sitten menee varmaan puolet kaikenmoisiin yksityisyrittäjälle kuuluviin menoin. mä oon tuntiopettajana, n.30?/h. kouluja on käyty ja paljon noihin palkkoihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kateellinen:Olin kaverin luona ja näin sen aviomiehen tilinauhan pöydällä, siinä luki viimesen puolen vuoden pallkka 25000 ja ylikin, tuntipalkkakin oli yli KAKSKYMPPIÄ!!! Ja se vaan ajelee päivät pakulla ja käy korjailemassa jotakin. Mä en tajuu, oon käyny kouluja ja tienaan vaan puolet tuosta, noi on mun mielestä tähtitieteellisiä summia.
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:Kyllä lh:n palkka on yli 10e. kvtessissä siis.