mitäs veikkaatte,mahtuisko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mitä olette mieltä,sopisko 4 ihmistä 72neliöiseen rivitalo asuntoon? :)
ihastuin kovasti ja tekis mieli ostaa :D asunto on hyvällä paikalla...
2kerroksinen,yläkerrassa sellanen aulamainen makuuhuone sekä kylpyhuone&sauna (+ullakko?)
alakerrassa sitten keittiö,iso olohuone,eteinen,tuulikaappi,vessa ja lämmin kuisti jossa vois hyvin säilyttää vaunut ym...varasto ja autokatos myös.

ajattelin että lasten huoneen tekis yläkerrasta ja oma sänky sitten alakertaan...kuullostaako ihan hullulta? :) olen aina viihtynyt paremmin pienessä asunnossa ja haluaisin tästä isosta pois,täällä menee "hukkaan" :D

Siis yksi makuuhuone vain?
Itse haluaisin ihan erillisen makuuhuoneen, mutta jos teitä ei häiritse olohuoneessa asuminen, niin ei kai siinä mitään. Kyllähän tuo neliömäärä riittää, jos lapset on pieniä. Itsehän parhaiten tiedätte, miten viihdytte :) .

Neliöitten puolesta varmastikin mahtuis, mutta en ikuna muuttais tuon kokoseen kaksikerrosasuntoon.....varsinkaan, jos lapset on vähänkään pieniä enkä varmaan isompienkaan kanssa. Äitini asui aikoinaan reilu pari vuotta noin 80 neliöisessä kakskerrosrivarissa ja oikeestaan vasta meidän esikoisen synnyttyä tajuttiin, kuinka epäkäytännöllinen asunto on pienen kanssa. Jo se, että joko roudaat lapsen aina mukanasi toiseen kerrokseen tai kuuntelet lapsen huutoa niin kauan, että saat asiasi hoidettua toisessa kerroksessa on tarpeeksi saadakseen pinnan kireelle....siinä makuuhuoneet ja pesutilat oli ylhäällä, alhaalla olohuone ja keittiö. Lapsen lelut oli alhaalla, kun ylhäällä ei kukaan muukaan käyny koskaan ku nukkumassa, joten ahdasta oli, kun kaikki käyttöjutut oli periaatteessa noin 40 neliössä. Nyt äitini asuu 73 neliöisessä ykskerroksisessa ja on toooosi paljon mukavampi. Itsekin muutetaan ens kuussa 80 neliöiseen vastaavaan ja neljäs perheenjäsen syntyy tän vuoden puolella vielä. Loistavasti mahdutaan varmasti pitkän aikaa!

mua taas just kiehtois tuo kun on vähän erikoisempi asunto :D mä jotenki niin ihastuin tuohon =) lapset ei oo mitään sylivauvoja enään mutta alle kouluikäisiä kuitenkin...pienimmäisen lelut olis varmasti olohuoneessa kuten nytkin,isommat sitten sais rauhassa leikkiä yläkerrassa... :)

Yhteistyössä