Muutama kliseenimikin sieltä löytyi, Emma Sofia ja Siiri Sofia ja Anna Emilia... En tiedä onko nuo sitten parempia kun se Puolukka Pirtu vai mikä lie olikaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Puolukka on kiva nimi. Tosin mulle tulee siitä nyt mieleen se, kun koulussa oli seksivalistusta ja se valistaja sanoi, tytöillä olevan "puolukka" Ihmettelin kyllä kovasti omaa anatomiaani, kun ei minulta puolukkaa löytynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Puolukka on kiva nimi. Tosin mulle tulee siitä nyt mieleen se, kun koulussa oli seksivalistusta ja se valistaja sanoi, tytöillä olevan "puolukka" Ihmettelin kyllä kovasti omaa anatomiaani, kun ei minulta puolukkaa löytynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja jopas pomppas:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Puolukka on kiva nimi. Tosin mulle tulee siitä nyt mieleen se, kun koulussa oli seksivalistusta ja se valistaja sanoi, tytöillä olevan "puolukka" Ihmettelin kyllä kovasti omaa anatomiaani, kun ei minulta puolukkaa löytynyt.
No just... että puolukka tytöillä. Kaikkea kanssa.