L
Lopussa
Vieras
uusperheeseenne syntyisi lapsi ja sun hoidettavana olisi 2 alle kouluikäistä ja vauva.Raskausaikana mies jäisi työttömäksi ja elettäisiin sitten sun säästöillä ja äitiyspäivärahalla.Koti olisi täynnä kaikenlaista remppaa,mutta mies olisi jatkuvasti tekemässä remonttia vanhemmilleen ja vauvan syntymän jälkeen vielä enenevässä määrin.Vanhemmat eivät kuitenkaan raha-asioissa auta yhtään,eivätkä muutenkaan,paitsi että syöttävät miehen,kun on siellä.Eivät edes tiedä,koska mies salaa työttömyytensä heiltä ja kertoo milloin mitäkin selityksiä.Kun mies käy kotona kääntymässä,on hän kovasti vailla seksiä ja mun on löydettävä vielä jostain aika ja voimat siihenkin.Mä heräilen joka ikinen yö vauvan kanssa vähintään 4 kertaa ja isommatkin heräävät yleensä kerran-pari yössä.Tätä on jatkunut vauvan syntymästä.Raskausaikana valvoin tuntikausia lähes joka yö,joten univelkaa on jo vuoden verran kertynyt.Mä en oikeasti tiedä,mistä mä voisin repiä energian ja voiman jaksaa...