Mitäs tykkäätte mun uudesta tukasta?

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja pio:
naamassa liikaa meikkiä..näytät ihan aaveelta.

Ei ole kauheesti meikkiä, mutta liika vaaleeta.. tiiän itekin.. ja mä olen muutenkin aika kalpea.. :D

Enkä tietääkseni kysyny meikkaamisesta mitään, tukasta vaan..

No se tukka nyt vain vaikuttaa aika paljon ihonväriin ja meikkaamiseen.. Ja kuvasta ei paljon muuta näkynyt kuin kasvot.. Jos väri tekee kalpeaksi, niin on sinulle väärä sävy. Vaikka sävynä tosi hyvä onkin.

Ei ole kauheesti meikkiä, mutta liika vaaleeta.. tiiän itekin.. ja mä olen muutenkin aika kalpea.. :D

No mitä sinä erotat tuosta kuvasta? Hiustesi uuden mallinko?

Sori, mutta tuosta nyt vaan iskee silmiin myrtsi ilme ja huono meikki.

Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Kiva tukka, mutta vaihda meikkivoide/puuteri vähän tummempaan ja meikkaa kulmas, sitten oot vielä nätimpi! :)

Kiitos!

Kulmat aion värjätä huomenna tai viimestään torstaina.. puuterin aion ostaa ens viikolla.. sitä on pitäny koko syksy käydä ostamassa, mutta aina se on jääny.. olen pihistelly siitä kun tuota kerran on ollut vielä jäljellä.. kallista tavaraa kuitenkin.. :D ..ja näyttää kyllä kuvassa vaalemmalta kuin oikeesti on..

Joo, väri kyllä kiva ja tosiaan näyttää kiiltävältä ja hyvältä, mutta miten muuten tuossa tukassa oli muka jotain uutta?
Ja musta sä et ole liian kalpea, kunhan laitat kulmat kuntoon ja ehkä hiukan poskipunaa..
Mulla melkein musta (toooosi tummanruskea ) tukka ja oon ihan kalman kalpea, muttei sekään näytä pahalle kun on kulmat kunnossa, kunnolla ripsiväriä, etä erottuu silmät ja hiukan punaa poskissa -tulee sellainen lumikkiefekti. Ja kehuttu on. :D

Tukka jees, muutenkin jees!

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaVaan:

Tukka jees, muutenkin jees!

Peesi :wave:

Uusimmat

Yhteistyössä