T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:Mä tykkään sinisestä joten kivan näköinen onMikä huone toi on? Enkä minä tuosta väristä keksimälläkään keksi mitään yhteyttä sairaalaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Saatteko te noista kuvista selvän?
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Sininen ei ole mun värini sisustuksessa ollenkaan (tosin meillä on kylppäri ja vessa sinisävyisillä kaakeleilla, mutta ne on entisen asukkaan valinnat, eikä niitä ole tarkoitus hyväkuntoisuutensa vuoksi vaihtaa), joten en oikein osaa sanoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Sininen ei ole mun värini sisustuksessa ollenkaan (tosin meillä on kylppäri ja vessa sinisävyisillä kaakeleilla, mutta ne on entisen asukkaan valinnat, eikä niitä ole tarkoitus hyväkuntoisuutensa vuoksi vaihtaa), joten en oikein osaa sanoa![]()
Mä tykkään just ruskean ja beessin kanssa. Ja pelkästään vaaleansinisestä, en muista sinisistä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Sininen ei ole mun värini sisustuksessa ollenkaan (tosin meillä on kylppäri ja vessa sinisävyisillä kaakeleilla, mutta ne on entisen asukkaan valinnat, eikä niitä ole tarkoitus hyväkuntoisuutensa vuoksi vaihtaa), joten en oikein osaa sanoa![]()
Mä tykkään just ruskean ja beessin kanssa. Ja pelkästään vaaleansinisestä, en muista sinisistä =)
Se on pääasia, että itse tykkäät/te =) Mä ehdottaisin, että kalusta huone nyt valmiiksi, ripusta seinälle tarvittavat tavarat ja katsele sitä hieman kauemmin, niin muuttuuko mielipiteesi sitten mihinkään suuntaan.