miehen mielestä meidän seinä on nyt sairaalansininen...sis.kuvan jos toisenkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Mä tykkään sinisestä joten kivan näköinen on :p Mikä huone toi on? Enkä minä tuosta väristä keksimälläkään keksi mitään yhteyttä sairaalaan :)

Olohuoneen isoin seinä. Muut seinät on beessillä maalattu (tai osa maalataan nyt). Eli kaikki seinät on värillisiä =)

Se on oikeesti tuon värinen kuin jos lainaa tekstiä niin sen pohja. IHAN liian kirkas... pitikö taas repäistä ja ottaa eri mitä alun perin suunnittelin :ashamed: :|

Niin siis mä kyllä tykkään ihan hirveesti vaaleansinisestä. Ja mun mielestä se raikastaa ihanasti tätä meidän ääreisruskeavoittoista olohuonetta. Mutta saattaapi olla että tuo on kyllä liikaa...

Ja arvatkaa suostuuko mies maalaamaan sitä uudelleen :(

Sininen ei ole mun värini sisustuksessa ollenkaan (tosin meillä on kylppäri ja vessa sinisävyisillä kaakeleilla, mutta ne on entisen asukkaan valinnat, eikä niitä ole tarkoitus hyväkuntoisuutensa vuoksi vaihtaa), joten en oikein osaa sanoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Sininen ei ole mun värini sisustuksessa ollenkaan (tosin meillä on kylppäri ja vessa sinisävyisillä kaakeleilla, mutta ne on entisen asukkaan valinnat, eikä niitä ole tarkoitus hyväkuntoisuutensa vuoksi vaihtaa), joten en oikein osaa sanoa :D

Mä tykkään just ruskean ja beessin kanssa. Ja pelkästään vaaleansinisestä, en muista sinisistä =)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Mä tykkään just ruskean ja beessin kanssa. Ja pelkästään vaaleansinisestä, en muista sinisistä =)

Se on pääasia, että itse tykkäät/te =) Mä ehdottaisin, että kalusta huone nyt valmiiksi, ripusta seinälle tarvittavat tavarat ja katsele sitä hieman kauemmin, niin muuttuuko mielipiteesi sitten mihinkään suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Se on pääasia, että itse tykkäät/te =) Mä ehdottaisin, että kalusta huone nyt valmiiksi, ripusta seinälle tarvittavat tavarat ja katsele sitä hieman kauemmin, niin muuttuuko mielipiteesi sitten mihinkään suuntaan.

No juu, eihän tässä oo paljon vaihtareita :D . Kun siis mies kiukuttelee jo siitä että joutuu maalaamaan 2 vuotta sitten maalatut seinät uudelleen... pakko tota seinää on sitten kestää ainakin sen pari vuotta :snotty:

Yhteistyössä