Mitäs tykkäätte mun tekemästä kevätkakusta vapun kunniaksi? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pinta on vähän kuopalla ja nuo pilkulliset kukat näyttävät tautisilta. Toivottavasti kakku ei oikeasti ole vihreää...

Mut ihan ok kevätpläjäys, mahtoi olla hyvää! =)

Alkuperäinen kirjoittaja sieltä se hiljalleen tulee:
Pinta on vähän kuopalla ja nuo pilkulliset kukat näyttävät tautisilta. Toivottavasti kakku ei oikeasti ole vihreää...

Mulle tuli kanssa noista kukista mieleen, että onko niillä joku tauti vai ovatko ne homeessa :D

Muuten hianon näköinen :)

Vitsit mua aina naurattaa nuo "yök, en söisi" -kommentit! :laugh: Kuitenkin niiden takana on keskiverto ylipainoinen palstamamma, joka syö sokeripalatkin kaapista makean nälkään...

Tosi hieno kakku, en osais itse tuollaista(kaan) tehdä! =)

Alkuperäinen kirjoittaja upea:
Upea!!!!Todella kaunis kakku!!Ja oi että mitä ruoka ohjeita sulla oli kuvineen,nam.Laitoin sivut suosikeihin ja huomenna aion koittaa noita herkkulihapullia!=)

ne lihapullat on kyllä hyviä! teen melkein joka viikko :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja sieltä se hiljalleen tulee:

Mulle tuli kanssa noista kukista mieleen, että onko niillä joku tauti vai ovatko ne homeessa :D

Muuten hianon näköinen :)

Liljoissahan on pilkkuja :) tosin ei noi ihan oikeilta liljoilta näytä kun keskustat on vaan tollasia palloja. Riisinuudeleista olis saanut hienot heteet mut eipä ollut nyt nuudeleita...

Oikein hieno kakku oli:) Minäkin tein vaaleanpunaisen marsipaanikakun ja vihreän juustokakun vapun kunniaksi:)

IMG_3336.JPG

IMG_3335.JPG

Vihreällä oli parempi menekki tällä kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Upea!!!!Todella kaunis kakku!!Ja oi että mitä ruoka ohjeita sulla oli kuvineen,nam.Laitoin sivut suosikeihin ja huomenna aion koittaa noita herkkulihapullia!=)

Täytyy kyllä koittaa huomenna ja maanantaina teen sen kanakeiton ja tiistaina currykana pannua. :D Oli niin ihanan näköisiä ruokia ja ihanaa vaihtelua omiin tylsiin,aina samoihin ruokiin. ;D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Täytyy kyllä koittaa huomenna ja maanantaina teen sen kanakeiton ja tiistaina currykana pannua. :D Oli niin ihanan näköisiä ruokia ja ihanaa vaihtelua omiin tylsiin,aina samoihin ruokiin. ;D

kiva jos löytyi mieluisia :) salaattejakin on aika monta.

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:
Oikein hieno kakku oli:) Minäkin tein vaaleanpunaisen marsipaanikakun ja vihreän juustokakun vapun kunniaksi:)

IMG_3336.JPG

IMG_3335.JPG

Vihreällä oli parempi menekki tällä kertaa.

Mitä tuo vihreä päällinen on? Pirtsakan värinen! =)

Hei, se on päärynämehua ja vähän päärynämehuesanssia (teki vielä vihreämmäksi), muistaakseni laitoin vähän spriteäkin joukkoon... juusto oli taas limerahka+tuorejuusto+sitruuna

Serpentiinit tein citymarketista löytämistäni karkeista...semmoisia mitkä on rullattu ja jotka voi avata:D

Yhteistyössä