Mitäs tykkäätkö Robinin laulamana

Ei ehditty vielä katsoa, ehkä tänään.

Se biisi on mulle tavallaan yhdentekevä, sama mulla kuka sen laulaa. mutta Ihmisen poikaa mä pelkään kuulla jonkun muun suusta. Tai sitä jo niin parjattua joutsenaulua.

En tykkää Robinin laulavan

Mamut laulaa: Rakkaus on punavihreä.

(Mulla on joku puujalkavitsi-ilta)

Et tykänny oikeesti, sosiaalinen paine sai siut valehtelemaan moisia tänne. Totuushan on että ei sitä äänenmurroksen kynnyksellä olevaa kimittäjää oikeesti jaksa kukaan kuunnella. Se on siinä ja siinä purreeko käjen iteltä irti vai kuuntelekoo sitä hirveätä kuraa..
Peace!
Ei jollain joka on "vierailija" ja laittaa sanan "tykkäsin" voi olla kamala sosiaalinen paine.

Varsinkaan täällä, kun eihän täällä edes ole porukkaa.

Nyt voin kertoa.

Tykkäsin! Se oli illan paras. Samu onnistui myös, tyttöjen biisit olivat vähän liikaa humppa/iskelmätyyliä.

Tokavikassa kertosäkeessä Robin kuin suorastaan sylki suustaan "Niin pienen hetken " tunsi, että on silläkin poikaparalla jo tullut useampi pettymys rakkauden kestävyydessä. Ja osaa se laulaa vaikken muutoin sen poppimusasta piittaakaan.

Alku oli ihan järkyttävä, mutta parani sentään loppua kohti.
Nikke ankara oli hyvä, samoin samu. Muut aika mitäänsanomattomia. Se tiktakin typyn nuotinvierestä hoilaus oli tuskallista kuultavaa.

Yhteistyössä