MITÄS TYKKÄÄT KOTISIVUSTANI?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salasana unohtunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mutta häiritsee:

... * Säännöllisen päivärytmin !
* Kodinomainen perhekeskeinen hoito ...

eli kaikki tiplukohdat sais olla samassa muodossa eli esim. tarjoamme kodinomaista perhekeskeistä hoitoa...
 
Kuva puuttuu moz-screenshot-18.jpg -->
IloinenVekara.aspx


Muuten hienot sivut, ootko aatellu ihan omaa nettidomainia, sinuna suosittelisin koska se on siistimpi ja sähköposti on sitten, esim.
iloinenvekara@luukku.com sijasta iloinenvekara@iloinenvekara.fi/com päätteinen. domainin nimenä www.iloinenvekara ja jotain.. Nää ei maksa paljoo vuodessa.
 
Tosi kivasti kaikkea tietoa ja ohjeita ja yhteneväinen lapsenmielinen tyyli. Laita toi esittelysivu vielä ylimmäksi ja tosiaan etusivuun kannattaa panostaa. Sen asettelua vois vähän korjata vielä (muutenkin kuin ne huutomerkit pois)
 
Kuva puuttuu moz-screenshot-18.jpg -->
IloinenVekara.aspx


Muuten hienot sivut, ootko aatellu ihan omaa nettidomainia, sinuna suosittelisin koska se on siistimpi ja sähköposti on sitten, esim.
iloinenvekara@luukku.com sijasta iloinenvekara@iloinenvekara.fi/com päätteinen. domainin nimenä www.iloinenvekara ja jotain.. Nää ei maksa paljoo vuodessa.
 
aika sekavat minusta. hymiöt pois keskeltä tekstiä, mieluummin selkeitä kuvia tekstistä erillään. sanamuodot ehkä vähän liian "kapulamaisia"... niinkun se "toimien palveluntuottajan kotina". ilmaise asia selkeästi, vaikkapa "hoitajan omassa kodissa".
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
aika sekavat minusta. hymiöt pois keskeltä tekstiä, mieluummin selkeitä kuvia tekstistä erillään. sanamuodot ehkä vähän liian "kapulamaisia"... niinkun se "toimien palveluntuottajan kotina". ilmaise asia selkeästi, vaikkapa "hoitajan omassa kodissa".

voi ei..eihän oo pakko
 
peesaan Jaanuskaa. Hyvä pointti.

Tuli viel mieleen kun tuol esittelyssä lukee :"Tervetuloa käymään, mutta soitathan ensin" että miks pitää soittaa? Mie ainakin haluisin nähdä hoitopaikan sellaisena kuin se on eikä niin että etukäteen soitan ja siellä on sitte varauduttu pullantuoksulla vastaanottamaan. Vaikka tietysti ymmärrän, että yllätysvieraita on vaikea ottaa mukaan, lasten päivälepoa ei kannata häiritä ym. Mutta pointtini siis, että laita siihen vaikka että soitathan ensin niin keitetään kahvit tai soitathan ensin, sillä teemme toisinaan retkiä, emmekä aina ole paikalla tms. syy. Tai sitten vaan luotat että ihmiset tajuu soittaa. Ja puhnro myös siinä sivulla ei haittais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
aika sekavat minusta. hymiöt pois keskeltä tekstiä, mieluummin selkeitä kuvia tekstistä erillään. sanamuodot ehkä vähän liian "kapulamaisia"... niinkun se "toimien palveluntuottajan kotina". ilmaise asia selkeästi, vaikkapa "hoitajan omassa kodissa".

voi ei..eihän oo pakko

ei oo mikään pakko. mut jos haluu niin voi. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
peesaan Jaanuskaa. Hyvä pointti.

Tuli viel mieleen kun tuol esittelyssä lukee :"Tervetuloa käymään, mutta soitathan ensin" että miks pitää soittaa? Mie ainakin haluisin nähdä hoitopaikan sellaisena kuin se on eikä niin että etukäteen soitan ja siellä on sitte varauduttu pullantuoksulla vastaanottamaan. Vaikka tietysti ymmärrän, että yllätysvieraita on vaikea ottaa mukaan, lasten päivälepoa ei kannata häiritä ym. Mutta pointtini siis, että laita siihen vaikka että soitathan ensin niin keitetään kahvit tai soitathan ensin, sillä teemme toisinaan retkiä, emmekä aina ole paikalla tms. syy. Tai sitten vaan luotat että ihmiset tajuu soittaa. Ja puhnro myös siinä sivulla ei haittais.

Siksi koska olishan se kiva tulla silloin kun olemme lasten paikalla, eikä jossain metsän siiimeksessä retkellä.
 
Hymiöt tuolla tekstin seassa on se ihana persoonallisuus, joka sopii just näille sivuille ja auttaa sulattamaan kapulailmaisut ja ikävät maksuasiat ja ohjeet ja säännöt huumorilla. Älä miun takia niitä poista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Hymiöt tuolla tekstin seassa on se ihana persoonallisuus, joka sopii just näille sivuille ja auttaa sulattamaan kapulailmaisut ja ikävät maksuasiat ja ohjeet ja säännöt huumorilla. Älä miun takia niitä poista.

Mä olen itse sellanen vilkas ja rempseä ja noi sivut on mun näköset.
 

Yhteistyössä