Mitäs teillä päivällisellä tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen lapsen kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen lapsen kotiäiti

Vieras
Minä ajattelin tänään päästä helpolla...
Lämmitän eilistä lihakastiketta ja keitän lisäksi riisiä/perunaa tms. ja sulatan pakkasesta la tehtyä lasagnea. Saa sit jotainen valita mitä haluu syödä.

Kokeilen Atrian Bravuuri juustotäytteisiä broilerifileitä kasvispedillä. Oli lähikaupassa tarjouksessa, niin sorruin. ;) Lisäksi keitän riisiä ja teen ihan perussalaatin.

Meillä myös syödään eilinen ruoka lihapullia tomaattikastiketta ja makaroonia. Pakkasesta voi syödä jotain muuta jos ei riitä kaikille... Ystäväpäivä kunniaksi ajatteli hakea leipomosta munffinseja :)

[QUOTE="sini";25663866]Kokeilen Atrian Bravuuri juustotäytteisiä broilerifileitä kasvispedillä. Oli lähikaupassa tarjouksessa, niin sorruin. ;) Lisäksi keitän riisiä ja teen ihan perussalaatin.[/QUOTE]

Juu, minäkin joskus "sorruin" noihin.... oli hyvän näköisiä, mutta ei makuisia. Toivottavasti Teille maistuu.

[QUOTE="sini";25663866]Kokeilen Atrian Bravuuri juustotäytteisiä broilerifileitä kasvispedillä. Oli lähikaupassa tarjouksessa, niin sorruin. ;) Lisäksi keitän riisiä ja teen ihan perussalaatin.[/QUOTE]

Meillä tykättiin noista, varsinkin lapset jotka muutenkin tykkää kovasti broilerista :)
Tänään meillä on broilerin fileesuikaleita ja riisiä

Mulla on väsynyt olo tänään, varmaan jokin tauti iskemässä. En jaksanut alkaa tekemään alusta asti ruokaa, joten lämmittelen eilistä muusia ja sulatin pakastimesta lihapullia.

[QUOTE="tttt";25663977]Meillä kesäkeittoa. Ja makeanhimoon itse leivottua suklaapiirakkaa ystävänpäivän kunniaksi.[/QUOTE]

Lähtisin kiireesti grillille syömään.

[QUOTE="Noora";25664363]Ajattelin paistaa pannulla lohta ja sen lisukkeeksi tehdä sitruunaisen pastasalaatin. Jälkkäriksi hedelmäsalaattia.[/QUOTE]

Jälkkäriksi salaattia?

Yhteistyössä