Mitäs teidän sunnuntaille?

Siivoan okennusta....
Mies joutu lähteen aamulla töihin. Viiden maissa soi puhelin ja tottakait se herätti 1veen samalla. Olin ihan raivona et saa se jätkä tulla nukuttaan uudestaan ton pojan.
Meillä on kerran jo (2viikkoa sitten) sairastettu jo oksennutauti ja nyt se rantautu uudestaan. Pari päivää sitten oksenti tyttö,toissa päivänä koira ja nyt vanhin poika. :$

Alkuperäinen kirjoittaja RippeR:
Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Onnea 2-vuotiaalle :flower:

Meillä tänään myös synttärit... esikoinen täyttää 6 vuotta huomenna, tänään juhlitaan :heart:

Onnea myös teille päin :flower:

Kiitos kiitos!!! Taitaa huomenna olla taas tunteellinen päivä. Mä aina muistelen tyttöjen syntymää heidän synttäripäivänään. Mut tämän esikoisen syntymä oli täysi ihme mulle! Mä ehdin jo alistumaan ajatukseen etten lasta saa, lähes 6 vuoden yrityksen jälkeen sitten tärppäs.. tosin tarvitsin siihen kyllä elämän muutoksen, eli mies vaihtui ja asuinpaikkakin... mutta ihana tyttö syntyi :heart:

Lähdetään kohta Tampereelle, mä treffaan joulutontun (lue= joululahja ostoksille :xmas: ) ja lapset ja mies menee joko uimahalliin tai elokuviin siksi aikaa, ei ole vielä päättäneet kumpaan päätyy =)

Yhteistyössä