Hyvää Uutta Vuotta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Mitäs palstalaiset tekee uudevuoden aattona?

Me ollaan ihan vaan kotona perheen kesken, käydään kaupassa, ostetaan varmaan jotain herkkuja, vois ehkä vuokrata jonkun leffan tms. :)

Mun mies täyttää tänään 30v. :heart: Niitä synttäreitä juhlitaan ylihuomenna =)

Ensin töissä kolmeen saakka, sitten ilta perheen kanssa :) Raketit ja pommit sävyttävät iltaamme, isäntä paukuttelee niitä lasten kanssa. Mietin tässä, että josko kävisimme katsomassa Oulun ilotulituksenkin klo 20... Lisäksi on hyvää ruokaa, juomaa ja herkkuja tarjolla :p

Onnittelut miehellesi ja hyvää uuttavuotta myös teidän perheelle!

Mies on jo töissä, tulee huomenna aamulla kotiin. Nyt olen "motissa" kuopuksen kanssa kotona, sillä mun auto on vanhemmilla lainassa. Vanhemmat ja veli tuovat esikoisen kotiin ja jäävät meidän kanssa viettämään uutta vuotta. Tarkoituksena on herkutella, pelata ja paukutella muutama raketti. =)

Miehellesi onnittelut! :flower: =)
Hyvää Uutta Vuotta koko porukalle! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Ensin töissä kolmeen saakka, sitten ilta perheen kanssa :) Raketit ja pommit sävyttävät iltaamme, isäntä paukuttelee niitä lasten kanssa. Mietin tässä, että josko kävisimme katsomassa Oulun ilotulituksenkin klo 20... Lisäksi on hyvää ruokaa, juomaa ja herkkuja tarjolla :p

Onnittelut miehellesi ja hyvää uuttavuotta myös teidän perheelle!

Kiitos paljon :flower: Hauskaa päivää myös teille :)

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Mies on jo töissä, tulee huomenna aamulla kotiin. Nyt olen "motissa" kuopuksen kanssa kotona, sillä mun auto on vanhemmilla lainassa. Vanhemmat ja veli tuovat esikoisen kotiin ja jäävät meidän kanssa viettämään uutta vuotta. Tarkoituksena on herkutella, pelata ja paukutella muutama raketti. =)

Miehellesi onnittelut! :flower: =)
Hyvää Uutta Vuotta koko porukalle! :)

Kivalta kuulostaa =) Kiitos :flower:

Yhteistyössä