Mitäs teidän sunnuntaille?

onnea teille =)

me tässä juuri syötiin ja kohta lähdetään kaupunkia kohti. Mennään katsoon Röllin sydän-elokuva. Pojat ei tiedä mitää muuta kuin että mennää kaupunkiin ;) saas nähdä mitä tuumaavat ku päästää elokuviin. Nuorempi pääsee ekaa kertaa elokuviin :D

ja iltapäivällä mun vanhemmille syömään. Ja jossai vaiheessa pitäs taas pakata reissua varten...

Onnittelut synttärisankarille.
Meillä aloitetaan kohta pipareiden leipominen ja sitten pitäis vähän siivoilla ja purkaa muutama muuttolaatikko (kun ei olla tässä talossa asuttu ku puol vuotta niin taitais olla aika purkaa loput laatikoista...)

Isot onnittelut kaksivuotiaalle!

Meillä isäntä lähti isompien kanssa esikoisen salibandyturnaukseen ja mä olen kuopuksen kanssa kotona. Sitten iltapäivällä lähdetään mummulaan päivälliselle =)

Onnittelut täältäkin 2veelle! :flower:

Meillä neiti 2v huutelee tuola ikkunalla et:-Ääitiii,ei tänään sataa vettä,ei sataa lunta.Ei etes tuule! Elikkäs leikkipuistoa olis tiedossa ja sen jälk.perusteellinen siivouspäivä.Mut mä istun tääl vielä aamukaffi kourassa,joten kiirus taitanee tulla!

Onnea taaltakin :flower:

Mina paistoin jo toisen satsin pipareita talla viikolla. Ekat menivat lasten kouluun viime viikolla. Joulutorttuja paistelin myoskin. Carren voitaikina ei ollut vaan oikein hyvaa. Luumuhilloa taalta ei saa, joten hillonkin joutui tekemaan .

Talla hetkella mies on lasten kanssa Snow Cityssa pulkkamaessa. Mina kirjoitan samalla lupaamaani artikkelia huomiseksi

Onnittelut 2-vuotiaalle :flower:

Meillä on liput ostettuna Röllin sydän -elokuvaan, tosin ei nyt kaikki päästäkään (jos kukaan), kun esikoinen taitaa olla mahataudissa... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja RippeR:
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Onnea :flower:

Mitäs meille, koira viedään hoitoon tänään :D

Loput pakkailut jne, lähdetään Teneriffalle B)

Vau! Tänäänkö lähdette? B)

Kiitos onnitteluista kaikille :heart:

Öh, kirjotin eka väärälle riville

:D

Huomenna lähdössä, karkuun näitä mustia päiviä kun ei tota luntakaan oo tullunna :/

Alkuperäinen kirjoittaja RippeR:
Onnea :flower:

Mitäs meille, koira viedään hoitoon tänään :D

Loput pakkailut jne, lähdetään Teneriffalle B)

Vau! Tänäänkö lähdette? B)

Kiitos onnitteluista kaikille :heart:

Öh, kirjotin eka väärälle riville

:D

Huomenna lähdössä, karkuun näitä mustia päiviä kun ei tota luntakaan oo tullunna :/

Pitäkäähän oikein hauskaa siellä, munki puolesta :whistle: :D

Yhteistyössä