K
kukuliukuli
Vieras
mies töissä, 14v ja 8v koulussa, 5v ja 3v ulkona ja 3kk juo maitoa, itse tulin tähän laittamaan pyykkejä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukuliukuli:mies töissä, 14v ja 8v koulussa, 5v ja 3v ulkona ja 3kk juo maitoa, itse tulin tähän laittamaan pyykkejä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:Alkuperäinen kirjoittaja kukuliukuli:mies töissä, 14v ja 8v koulussa, 5v ja 3v ulkona ja 3kk juo maitoa, itse tulin tähän laittamaan pyykkejä![]()
missä se 3kk juo sitä maitoa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:Alkuperäinen kirjoittaja kukuliukuli:mies töissä, 14v ja 8v koulussa, 5v ja 3v ulkona ja 3kk juo maitoa, itse tulin tähän laittamaan pyykkejä![]()
no siis minä juotan sylissä pullosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Inka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pitahaya:Alkuperäinen kirjoittaja kukuliukuli:mies töissä, 14v ja 8v koulussa, 5v ja 3v ulkona ja 3kk juo maitoa, itse tulin tähän laittamaan pyykkejä![]()
no siis minä juotan sylissä pullosta![]()
Laitat pyykkejä, palstailet JA juotat 3kk vauvaa sylissä samaan aikaan? Aika HC.
Meillä mies koulussa, vauva päikkäreillä ja äiti laiskottelee kahvikupposen äärellä.