G: Mitä palstalaisten perheet puuhailee tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippäkolmelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies on töissä, esikoinen etsii yhtä tiettyä leivontaohjetta ja karjuu melkein 3-vuotiaalle, toinen on kaverinsa kanssa pitsalla, kolmas lämmittää saunaa, melkein 3-vuotias puolustaa oikeuttaan soittaa nokkahuilua, vauva lutsuttaa tissiä sylissä ja minä olen palstalla.

Kaksoset pötköttelevät makkarissa (mun takana) ja höpöttelevät, esikoinen lukee omassa huoneessaan, 4v pelaa toisella tietokoneella. Mies on kaverillaan. Kohta iltapalaa laittamaan.

Mei vanhin ja nuorin muksu menivät just nukkuun (olivat mummulla päivän riehumassa ). Keskimmäinen on toisilla isovanhemmilla yökylässä.
Ukko makaa sohvalla ja kattoo pesäpalloo ( :o )
Miä vaa ihmettelen ja mietin söiskö jotai vai nauttisko sidukkapullosta loput (pullon pohjalla noin 2 senttiä, avattu millolie, toissa viikolla, saattaa olla vähä väljähtynyttä )

Ysiltä alkaa harry potteri :D jos sitä vähä kattelis, ainakii sivusilmällä

mies juttelee veljensä kanssa olkkarisa, poika 15v pelaa serkkunsa kanssa shakkia, "pikupojat " 10v ja 9v ovat huoneessaan lueskelemassa ja rauhoittumassa nukkumista varten. tyttö 16v on kavereiden kanssa elokuvissa

Mies kattoo olkkarissa telkkaria samalla kun leikkii vauvan kanssa viltillä.. (joo, vauva ei kato telkkaria sentäs). Kohta mennään unille koko perhe, jahka tuo tyttö nyt rupeis tissille.

Yhteistyössä