Mitäs te? :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Jeee mulla huomenna vapaata, menen niin kuin aina mun lemppi liikkeeseen, siellä mua jo odottaa muutama tuoteetta jotka tilasin itselle synttäriksi ja muut odotan Italiasta ne saan ensi viikoksi, jotain ihanaa ja harvinaista :love::D, vaikka tämä hulluus minulla on ilmankin synttäreitä... Katson myös mistä saan tilattua hienon kakun ja pian mies tuo ravintolasta ruoat, katsomme elokuvan....Pitkiä päiviä töitä tein, tuntuu jalat räjähtää :X3: kun tämä raskaus taas sai minulle paljon läskiä ja turvotusta tai en tiedä mitä kaikkia edes on, btw synnytys on onneksi jo pian :LOL: ja olo onnellinen vaikka väsyttää! Mitäs teille muille kuuluu? Joko odotatte jo kevättä? Itsellä jo kevätfiilis, odotan kun vauveli syntyy kohta, saan sisustettua lopuksi ja pääsen taas urheilemaan, ostin jo valmiksi vaikka kuinka paljon lenkkareita ja urheiluvaateita, puhumattakaan detox kuurit sun muut odottaa jo kaapissa :ROFLMAO:!

no oli pikkanen maailman romahdus tossa nyt suunta ylöspäin ja oon uskaltatunu hyppääs maalaus ryhmään alettiin maalaan yhteistä tauluu johon kaikki sai laittaa mitä mieleen tuli ekaks jännitin ku monet maalas niin hienoi juttui se oli sellaneniso talo ja piirsin siihen ikkunan ja planeetan roikkumaan hyvää porukkaa ja itse asias se maalauskin on noh sitä harjottelen mut se vetäjä sano elä pingota vaan maalaa mitä mieleen tulee sillain siihen saadaan jokaisen personaa esille sit toinen on runo ryhmä missä oon sit pitäisi alkaa miekkailu se ohjaaja seikkailee jossain euroopassa viellä ja homma on myöhässä et katotaan tuleeko hommast nyt vai onko tyyliin syssymällä oliks toi sun viides lapsi jo? ainiin oma skidi alkanu puhuu ja kyselee paljon ja just siitä tykkään jos tiiän vastauksii tai sitten etimem yhessö jotkut on raketti tiedettä :) ainiin ja jos kouluun pääsisin maalaripuolelle katotta katoaan maalauksesta onkin kokemusta exän kämpän suhteen ja muutenkin rentoo puuhailua

Yhteistyössä