Mitäs tästä pitäis ajatella?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Poju 3v katselee kun puen päälleni ja tulee tutkimaan rintsikoitani ja sanoo, et hänkin haluaa isompana samanlaiset.

Pari päivää myöhemmin tulee tutkiskelemaan jalkojani, kun miulla on verkkosukkahousut ja sanoo, et hänkin haluaisin samanlaiset verkkosukkahousut.

Eilen laitettiin pyykkiä koneeseen ja poju nostaa miun pitsiset hipstersit pyykkikorista ja kysyy, et mitkä nää on. Sanon, et on miun pitsipöksyt. Poju laittaa ne koneeseen ja toteaa, et hänkin tykkää pitsipöksyistä ja haluis samanlaiset...

:whistle: :D

Et äiti on idoli :)

Meidän neiti 3v kaappas pyykkitelineeltä mun valkoset uudet pitsiset hotpantsit kokoa 44 ja sano et "Äiti mä haluun laittaa tän pitsipaidan päälle!"......

Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Et äiti on idoli :)

Meidän neiti 3v kaappas pyykkitelineeltä mun valkoset uudet pitsiset hotpantsit kokoa 44 ja sano et "Äiti mä haluun laittaa tän pitsipaidan päälle!"......

:laugh: hieno pitsipaita!

Kait mie sit idoli oonkin...vaikka päivittäin saan kuulla monen monta kertaa, et "mie en oo siun kaveri!"

Alkuperäinen kirjoittaja piku:
On oikein keksimällä keksitty juttu..huoh.

huoh ihan itselles vaan...minkäs sille voi jos poju kyselee jatkuvasti kaikkea tuollaista. Harvase päivä tulee taputtelemaan tissejäni ja kysyy, et miksei hälle kasva isona tissejä ym. ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:

huoh ihan itselles vaan...minkäs sille voi jos poju kyselee jatkuvasti kaikkea tuollaista. Harvase päivä tulee taputtelemaan tissejäni ja kysyy, et miksei hälle kasva isona tissejä ym. ym.

Oletkin varmaan kertonut tyttöjen ja poikien erot...
Ja sanonut, ettei ole kiva jos rintoja taputtelee milloin sattuu ja missä sattuu...

Noi on nuo iät kun alkaa kiinnostaa ne sukupuolierot, eikä lapsi tietenkään ymmärrä asioita kuten vanhempi ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja vc:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:

Oletkin varmaan kertonut tyttöjen ja poikien erot...
Ja sanonut, ettei ole kiva jos rintoja taputtelee milloin sattuu ja missä sattuu...

Noi on nuo iät kun alkaa kiinnostaa ne sukupuolierot, eikä lapsi tietenkään ymmärrä asioita kuten vanhempi ihminen.

Kyllä olen kertonut tyttöje ja poikien erot ja muutakin tuommoista juuri tissien taputteluista ym. jutuista. On vaan hirmu kiinnostunut. Mut sit on kuitenkin aina niin tohkeissaan, ku hällä ja isillä on pippelit ja äitilläpäs ei ookkaan :D

Yhteistyössä