mitäs tästä nyt pitäs ajatella, menisittekö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loppapeppu81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Loppapeppu81

Jäsen
23.05.2005
288
0
16
Miehen nimellä tuli kutsu 30v juhliin.Me tietty vastattiin et juu molemmat päästään. Viikko sitten kuulin eräältä kaverilta (jonka mies myös saanut kutsun) et niihin ei naisia pääsekkään :o
Mun mies sit kysyi suoraan et onko kutsu myös avokeille ja vastaus oli et joo. No nyt oltiinkin sit käymässä tällä synttärisankarilla ja hän sit kysyi mieheltäni et PÄÄSETKÖ TULEMAAN JUHLIIN...Mä seisoin vieressä ja tuli hiukan ulkopuolinen olo...
Joten menisittekö te vai jättäisittekö väliin?
Ja jo valmiix sanon et meillä yleensä kutsuttu samalla lapulla koko perhe ( jos joku takertuu tohon "miehen nimellä" lauseeseen ;)

No jos on kaveri niin eikös tuo ole viisasta kysyä?? En mä ainakaa loukkaantus, vaikka mua ei olis kutsuttu. Ne on kuitenkin sen 30v pirskeet. Ja voittehan sanoo että ette aivan käsittäneet kutsua että onko ihan mies bileet vai onko molemmille.

Silloin kun itse järkkäsin 30 v. bileet ei sinne ollut miehillä mitään asiaa. Eli avo- ja aviopuolisot piti jättää suosiolla kotiin. Juu ei sinne juhliin sulla ole mitään asiaa, ne on miesten omat pippalot..

Tottakai menet jos ne on sanoneet että voit tulla. Mutta näin yleensäottaen kutsu on hälle, jonka nimi paprussa lukee. En ymmärrä tuollaisia miesten juhlia (sen tietää mitä niissä tapahtuu) joten menet tottakai mukaan!

Epäloogista kysyttäessä sanoa (luultavasti koska ei muuta kehdannut sanoa) että avecit ovat tervetulleita, jos niin ei ole. Minä en menisi, jos olisin ainoa avec paikalla, kertakirpaisu se vain olisi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Me nyt ei muutenkaan mentäisi kenenkään 30-vuotissynttäreille. :D

miksi ette?

Siistitty vastaus vain rehellinen?

Siistitysti; käymme vain lasten tai yli viisikymppisten täysillä vuosisynttäreillä.

Rehellisesti; ei voisi vähempää kiinnostaa, mieluummin menemme vaikka sieneen. :saint:

(joskus tekisi mieli tehdä poikkeus, harvemmin kuitenkin, liikaa vaivaa)